      From: lunenborg50
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, August 03, 2003 10:47 PM
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: opzoekvraag Geertruidenberg

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Peet Govers"
      <peetgovers@h...> wrote:
      > --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "lunenborg50"

      > 1839,
      > met

      > Als ik tijd heb, en he is niet zo warm meer, en als niemand anders
      > het voor je doet, kan ik voor je kijken in het RA Den Bosch.

      Dat is erg vriendelijk, maar ik heb zelf al gekeken in de DTB
      boeken in Den Bosch en kon er niets vinden. Ik hoopte dat er iemand
      in de bevolkingsregisters van Geertruidenberg kon kijken waar deze
      familie vanddan kwam of waar ze naar toe gegaan zijn. Deze registers
      staan niet in Den Bosch

      Fred

      Yahoo! Groups Sponsor