5347opzoekvraag Geertruidenberg

  • lunenborg50
    Aug 1, 2003
      Wie kan mij verder helpen met de (voor-)ouders van dit echtpaar.
      Alle kinderen zijn geboren in Geertruidenberg, maar ik kan geen
      huwelijk vinden. Misschien brengt het bevolkingsregister uitkomst
      waar zij vandaan kwamen.

      Fred Lunenborg Losser

      Arnoldus Van RIJSEWIJK, geboren in 1770, gestorven op 20 maart 1839,
      Brakel (leeftijd bij overlijden: 69 jaar oud), Winkelier. Gehuwd met
      Pietronella van de GRAAF, geboren in 1785, hieruit

      Wilhelmina Van RIJSWIJK, geboren op 12 oktober 1816,
      Geertruidenberg. Dirk van RIJSEWIJK, geboren op 5 augustus 1818,
      Geertruidenberg, Magiel Van RIJSWIJK, geboren op 22 maart 1823,
      Geertruidenberg. Hendrina, geboren op 27 januari 1825,
      Geertruidenberg, Arnolda Van RIJSWIJK, geboren op 6 januari 1827,
      Geertruidenberg.
    • Show all 4 messages in this topic