4973Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Amstel

  • Henk Laarhoven
    Jul 1, 2003
      Dag Hans,

      Hierbij 2 voorbeelden van akten gevonden in ISIS - Helmond.

      groeten, Henk

      Joannes Winandi
      Bruidegom op woensdag 23 augustus 1623 Helmond

      Joannes Winandi
      Geboorteplaats: Amstel
      Ondertrouw Helmond rk 23-08-1623 met
      Maria Joannis
      Getuige 1: Joanna(es) Leunissen
      Getuige 2: Daniel Wilhelmi
      Bron: HIC Helmond. DTB Helmond Ba 1 folio 148

      Joannes Francisci
      Bruidegom op donderdag 8 oktober 1615 Helmond

      Joannes Francisci
      Gehuwd Helmond rk 08-10-1615 met
      Margareta Winandi
      Geboorteplaats: Amstel
      Getuige 1: Nicolaus Frassten
      Getuige 2: Joannes Winandi
      Bron: HIC Helmond. DTB Helmond Ba 1 folio 1