3498Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Buijsen - Essen - Nieuw-Vossemeer - ca 1720 - 1800

  • Ed Boeren
    Jan 1, 2003
      Hallo Jan,

      Petronella Christiaensen (ook Petronella Kerstens) is een dochter van
      Christianus Peeters en Dijmphna Joossen Delien. Zij is gedoopt in de
      parochie Essen-Nispen op 26 juli 1678.

      Met vriendelijke groet en gelukkig Nieuwjaar.

      Ed Boeren, Rucphen.