3150Berveling

  • Beata
    Nov 1, 2002
      Beste mensen,

      Sinds kort lid van deze mailinglist. Niet om dat ik op dit moment enige voorouders uit Noord-Brabant heb gevonden (meeste komen toch uit Zuid Holland), maar omdat ik naartsig op zoek ben naar personen die de naam Berveling dragen. Is er toevallig iemand die de naam Berveling in zijn kwartierstaat heeft staan??? Ben benieuwd!

      MvG Beata

      http://home.hccnet.nl/b.berveling

      Altijd op zoek naar:
      Aarnem, Admiraal, Azier, Bekooij, van den Berg, Bergman, Berveling, van der Blom, van der Bloom, van Bourgogne, De Braaf, Breebijl, Briole, van den Burgh, Daemen, Dammase, van Dissel, Dorst, Duivenvoorde, Galjaard, Groenendijk, Hamerling, van der Heijden, van der Huizen, Janmaat, Jans, Kasteel, Keijser, van Larum, Laterveer, Van Leeuwen, Maas, Maijer, Mans, Van der Meer, Mollenberg, Mourits, Obdam, Paling, Pas, Pieters, van der Poel, van der Post, Pus, Rotteveel, Rous, Schagen, van Schie, van Snel, Snelleman(s), Uijttermeer, Van der Velden, Verstraaten, van der Voorden, van der Voort, de Vos, de Vries, Wagenmaker, van der Wegen, IJpenburg, Zant(d)voort(d), Zuidervaart, Zuidervaert