      Van: Frans Roelvink [mailto:franstml@...]
      Verzonden: woensdag 1 mei 2002 7:37
      Aan: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Akkermans

      Hallo Rob,

      ----- Oorspronkelijk bericht -----
      Van: <r.v.d.westen@...>
      Aan: <Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com>
      Verzonden: dinsdag 30 april 2002 22:48

      > Goedenavond allemaal,
      >
      > Begrijp ik het nu goed dat het als volgt zit met die Ackermans'en:
      > Wilhelmina, dochter van:
      > Petrus en Petronella Egidi van Boxtel. Petrus is zoon van:
      > Petrus en Maria Mathei van Dongen. Petrus is zoon van:
      > Johannes Nicolai
      >
      > Graag een reactie (Frans Roelvink?).

      Er zijn dus twee mogelijkheden.
      a. Petrus is een zoon van Johannes Nicolai en Maria Mathei van Dongen
      of:
      b. Petrus is een zoon van Johannes Nicolai en Cornelia Stevens Vermeulen.

      Ik zal dat eens nader onderzoeken als ik weer op het archief in Oosterhout
      kom.
      Zie ook mijn antwoord aan Hans.

      > Nog een andere vraag: is er meer bekend van de voorouders van Mathijs
      Peter
      > Mathijs van Dongen en van Johanna Cornelis Thomas van de Made?
      > Met name van Johanna ben ik érg benieuwd naar haar voorouders.
      >
      > Wie het weet mag (wil?) het zeggen!

      Zal ik ook naar kijken.

      Groetjes

      Frans