20754Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Petitie voo r een betere toegankelijkheid van bevolkingsgeg evens in België !

  • Richard van Schaik
    Aug 2, 2014
      Hoi,

      Daar komt voor Nederland nog bij dat je de bevolkingsregisters tot zo
      1938/9 in elk archief kunt inzien en de opvolger daarvan in de
      persoonskaarten en -lijsten al twee jaar na overlijden kunt opvragen bij
      het CBG.

      Groeten,
      Richard

      --