20696Re: [Noord-Brabant_Genealogy] De files zijn verdwenen ???

  • Gerard willem charles Lemmens
    Feb 9 4:46 AM
      Dag Hans,

      Ach b.v. Kwartierstaat Lemmens ; Fragmenten  Verbruggen; Manders; van den Boom, enz.
      Maar maak je verder geen zorgen Hans, want ik bezoek deze web site toch niet zo vaak meer, mijn tijd gaat meer zitten in de web sites - Land van Cuijk en Hugenoten - waar ik zelf moderator van ben. Daarbij komen mijn moeder's kwartieren uit den Duffelt dus daar wisselen we veel gegevens uit en daar is ook een geweldige genealoog en moderator - Guido van Benthem - die heel en heel veel belangrijke informatie (Dtb's en protocollen) op die web site gezet heeft - hetgeen juist op Noord-Brabant schijnt te ontbreken en de interesse van de moderator schijnt er mijnsinziens hier niet te zijn.?! Op de anderen web sites zijn naast de (fragment) genealogieen ook DTB's van vele plaatsen erop gezet. Ik weet dat de geweldige site van BHIC dat uiteraard al heeft , maar toch als je b.v. naar fotos kijkt op de Noord-Brabant site dan staan daar ook niet veel fotoos op  - geen kaarten van plaatsen - geen familiewapens. Dat is toch de taak van de moderator ?
      Jij bent zelf ook moderator op de Sociaal Nederlandse adel site - dus weet je hoeveel daar op gezet is en nog steeds bij gezet wordt. Hier zie ik die interesse niet en dan ga ik liever naar een ander site kijken, want  als je hier een opmerking maakt - dan wordt er meteen gescholden - dit en dat - want kritiek schijnen ze niet aan te kunnen en je ziet de moderator - Tony Hofstede -  reageert dan meteen erg persoonlijk ?! Ik heb die confrontatie van hem en zijn vrouwelijk vazallen echt niet nodig, dus zeg ik liever - tot ziens en dagggggggggggggg!

      Met dank voor je e-mail en groeten,

      Gerard Lemmens

      On Sunday, 9 February 2014, 10:37, "hansvogels.gen@..." <hansvogels.gen@...> wrote:

      Hallo Gerard,

      Kun je enkele voorbeelden noemen van de ontbrekende  files?

      Met vriendelijke groet,
      Hans Vogels

    • Show all 7 messages in this topic