      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      From: gerardwillemcharleslemmens@...
      Date: Fri, 7 Feb 2014 07:27:51 -0800
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] De files zijn verdwenen ???

      Heeft de moderator van deze web site soms grote schoonmaak gedaan want ik zie dat heel veel files verdwenen zijn ??

      Neemt de moderator dan geen nota dat het tijd vergt voor diegene die deze files op deze web site zet ??

      Klaarblijkelijk niet ? Daarom zal ik er zeker niet meer opzetten !

      Groeten,

      Gerard Lemmens

      --
      Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Avec les salutations aimables

      Yvonna Both Brusik
      Wpg.Canada
      Website: http://gw.geneanet.org/dutchess1948

    • Show all 7 messages in this topic