20689STERIELE DAKEN OP UW WEB SITE

  • Gerard willem charles Lemmens
    Feb 7, 2014
      Aan de moderator van deze web site

      Die vreselijke steriele daken die Yahoo recent op Uw web site heeft gezet kunt U heel makkelijk veranderen en U kunt dan de instructies die Ineke Stokreef , de moderaor van de Overijssel yahoo genealogische web site,  mij stuurde hieronder volgen - het is vrij makkelijk om te doen alleen moet U wat geschikte illustratie eerst vinden.

      Dag Gerard,

      zoals beloofd, hierbij de mail met instructies.
      Als je met de muisaanwijzer (het pijltje) op de foto gaat staan, verschijnt er rechts op de foto de tekst "change cover" met een potloodje erbij. Als je daarop klikt, wordt het bureaublad van je eigen computer geopend en kun je zoeken in je bestanden naar de foto die je wilt plaatsen. Selecteer de foto en klik op openen.
      Let op, de bestaande ruimte kan niet aangepast worden. De meeste standaardfoto's worden gepubliceerd met een uitsnede, dus moet je goed kijken welk deel van de foto je wilt plaatsen. Wellicht moet je met een bestaande foto wat experimenteren totdat je tevreden ben over het resultaat. Ik had geen geschikte foto maar vond die standaardfoto inderdaad ook niet mooi. Dat is de reden waarom ik gekozen heb voor een wimpel van Overijssel, dit past mooi in de fotoruimte.

      Succes met aanpassen.

      Groet
      Ingrid Stokreef.