      From: colani
      Sent: Monday, December 09, 2013 6:19 PM
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] De Lambertuskerk en het dorp Raamsdonk (van Son)

      Beste genealogie vrienden,

      Wie heeft In mijn bezit het boek "De Lambertuskerk en het dorp Raamsdonk."

      Hierin staat getekend de stamboom van Matthijs van Son Schout van Raamsdonk 1665/1704 X Elisabeth Marchand 1668/1734 en hun nakomelingen

      Ik zou hier graag de scans van inzien.

      Of is er iemand die al kwartieren of genealogie├źn van de schouten en ambachtsheren van Raamsdonk in zijn bezit heeft?

      Met vriendelijke groet,
      Terry van Erp

    • Show all 7 messages in this topic