20652Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Van der Linden Hedikhuizen

  • Gerard willem charles Lemmens
    Dec 6, 2013
      Dag Paul,

      Er zullen wel veel verschillende families - van der Linden - bestaan dat ook blijkt als je de naam googled vooral als je intijpt - van der Linden genealogie - maar wist je dat erook een familie van der Linden voorkomt in het Land van Cuijk o.a. daar in Wanroij. Ik heb daar een klein beetje over. Dus mocht je die info willen hebben dan e-mail mij svp direct.

      Met hartelijke groet,

      Gerard Lemmens

      On Thursday, 5 December 2013, 19:53, paul van der Linden <lindenpvander@...> wrote:

      Hallo allemaal,
      Even voorstellen, mijn naam is Paul van der Linden uit Brunssum/ limburg bouwjaar 1954, en zit al een tijdje te zoeken waar de roots liggen. Die heb ik gevonden, wij komen dus uit het Brabantse Hedikhuizen. Wat ik tot nu toe redelijk zeker gevonden heb is tot en met de namen van Johannes Huberti van der Linden (1762-1835), op 19 mei 1801 getrouwd met Wilhelmina Hendrika Haans (1769-1837). De ouders van Johannes Huberti waren Hubertus van der Linden en Elisabeth Heikop, vermoedelijk uit Bokhoven of een van de dorpjes uit de buurt. En daar stopt het dus. Iemand enig idee hoe of waar ik verder kom? Ergens rond 1910-1915 is de familie via Duisburg in Duitsland (waar diverse ooms en tantes geboren zijn) in het Brunssumse terecht gekomen.
      Alle tips zijn welkom, bedankt alvast.
      Paul

    • Show all 7 messages in this topic