20575Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Inzien van digitale bronnen

  • Ronald Hellenbrand
    Sep 11, 2013
      Zoals de archieven ook al (sinds jaren) geld vragen voor een kopie of afdruk van akten.

      Ronald.

      Op 11-9-13 23:22, Lucas van Heeren schreef:

      Frans,

      Ik wilde aangeven dat de archieven wettelijk verplicht zijn om de basis gegevens gratis ter beschikking te stelen,

      Maar dat ze wel geld mogen vragen voor de extra’s, zoals scans

      Lucas