20442Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Jan van Son x Mary Gerit Aert Pauwels Ravels

  • Frans van Son
    Apr 3, 2013
      Op 3-4-2013 20:10, p schreef:

      > Hallo Frans,
      >
      > Vermoedelijk ken je het artikel van H.J.A van Son in de Nederlandse
      > leeuw wel. In 1933 en 1939 behandelt hij een familie van Son waar de
      > naam Jan veel voorkomt. Een Jan overleden in 1536 is gegoed te Goirle
      > en heeft ook een zoon Jan.
      > Dhr van Son heeft een boeken geschreven over het geslacht van Son/van
      > Broechoven. Helaas heb ik de bladzijden waarop deze Jannen worden
      > besproken niet gekopieerd. Deboeken zijn in ieder geval bij het cbg te
      > raadplegen.Misschien dat jouw Jan weer een zoon is.
      >
      > succes
> [...]
      Dank voor je reactie Peter. Ik heb dat artikel niet. Ik ga er snel
      achteraan. Wie weet kom ik een stap verder, al zijn er heel wat Van Sons
      in die tijd die wel familie, maar geen directe familie zijn.
      f.v.son.