20435

  • Cisca Fransen
    Apr 1, 2013
      Beste Lijstgenoten,

      Ik ben op zoek naar meer gegevens over Petronella
      van den Heuvel (jonge dochter van Henricus van den Heuvel en Joanna
      Hoevenaars)
      Haar geboorte datum en trouwdatum heb ik nog niet kunnen achterhalen.
      Zij is rond 1788 in Herpen geboren en op 13-12-1819 in Herpen
      overleden.
      Ze trouwde met Hermanus Hermens en kregen vier (tot nu toe bekend) kinderen.
      Hun oudste kind is Joannes Wilhelmus Hermens gedoopt op 03-06-1811 in
      Niftrik

      Wie kan me hiermee verder helpen ?

      Bijvoorbaat Hartelijk dank

      Cisca Fransen