19324RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Martinus Brouwers uit Breda

  • Hans Brouwers
    Feb 14, 2011
      Hallo,

      Kan iemand voor mij het volgende bekijken of er meer informatie staat m.b.t. genoemde Martinus Brouwers (woonplaats, herkomst, attestatie) de door mij gezochte Martinus trouwt in 1715.

      Alvast bedankt,

      Hans Brouwers

      BHIC

      Archieftitel: Raad van Brabant, 1586 - 1811

      11. Civiele procesdossiers 1707 - 1795, inventarisnrs 788.3000 - 788.3970

      Raad van Brabant, 1586 - 1811

      788 .3215 Martinus Brouwers in Terheijden contra Maria Hermanse van Beek: protest tegen huwelijk van Brouwers

      Datering 1715

      Vindplaats origineel Den Bosch

      Vindplaats: Locatie Den Bosch

      Toegangsnummer: 19