      From: F.L. de Wit
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, April 30, 2010 5:49 PM
      Subject: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Maria Elisabeth Backers

      Kan je hier ook wat van vinden in dat boek? Zoek haar dtb gegevens.
      Maria Elisabeth Backers is geboren in Princenhage (NB) ?. Maria is overleden in Breda (Noord-Brabant). Maria trouwde in 1742 in Breda (Noord-Brabant) met Antonius Emanuel van Dongen, 27 of 28 jaar oud. Antonius is geboren in december 1714 in Breda (Noord-Brabant), zoon van Adrianus van Dongen en Ariantje Swaanen. Hij is gedoopt op zondag 23 december 1714 in Breda (Noord-Brabant).
      Notitie bij de geboorte van Antonius: Naam peter: Petrus van Donghe Naam meter: Cornelia Weijne
      Antonius is overleden in Breda (Noord-Brabant).

      Bedankt vast voor de moeite..

      Frans de Wit
    • Show all 3 messages in this topic