18395Re: Adrianus Baijens X Johanna Nicolasina de Leeuw

  • Mieke.H
    Dec 1, 2009
      Hallo Arnold,
      Ik zag net het kwartier van Johanna Catharina de Leeuw langs komen.
      In mijn bestand heb ik een Mechelina (Meggelt) de Leeuw, geboren rond 1683 te Lith.

      [..-07-1702 Mechelina de Leeuw, op beleidenis aangenomen vertrokken na Wamel. Mechelina lidmaat 1707, vertrokken naar Wamel].

      Mechelina was getrouwd met Aerdt van Soest. Hij is overleden op 10 May 1721 te Wamel. Is Mechelina misschien een dochter van Nicolaas de Leeuw en Megtel de Bercker?
      Graag uw reactie.
      Met vriendelijke groet,
      Mieke Hawner
    • Show all 7 messages in this topic