17274Re: Wie kent Pieter Jan Stolk die trouwde met Elisabeth Panen ?

  • caspar_bielok
    Dec 7, 2008
      hallo,

      Elisabeth Panen is inderdaad in 1902 in Roosendaal geboren, je vindt
      haar geboortegegevens op gemeentearchiefroosendaal.nl.

      Ik meen dat Stolk uit Hellevoetsluis kwam en rond 1895 geboren is.
      Zijn vader heette, meen ik, precies hetzelfde Pieter Jan Stolk.
      Helemaal zeker weet ik het niet en ik weet ook zo snel niet waar ik
      dit gelezen heb, heb lang geleden eens gekeken naar Elisabeth Panen.
      je kan op Genlias.nl alle info vinden die je zoekt.

      vriendelijke groeten

      Caspar Bielok
      www.genealogie-westbrabant.nl

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Lucas van Heeren"
      <stambomen@...> wrote:

      > Lijstgenoten,
      >
      > Wie kent Pieter Jan Stolk (of Jan Pieter Stolk) die tussen 1925 en
      1935
      > trouwde met Elisabeth Panen ?
      > Waarschijnlijk in Roosendaal en Nispen of omgeving.
      > Elisabeth Panen is rond 1902 in Roosendaal (en Nispen) geboren,
      > tot nu toe is er nog maar weinig bekend over Pieter Jan / Jan Pieter
      > Stolk.
      >
      > Wie kent zijn ouders/ broers / zusters ?
      >
      > Ik ben heel benieuwd, Lucas van heeren !

    • Show all 2 messages in this topic