1683Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Jongeneelen en Gommeren

  • Rudi van der Linde
    Dec 11, 2001
      Beste Hanneke,

      ik had t genealogy groep even moeten missen want ik was met win XP bezig..
      die niet wilde lukken, maar nu heb ik een verbinding. XP draait nu goed.
      Ik las vele berichten over Jongenelen.
      Mijn tante gaf mij een paar voorouders en ze vroeg of het mogelijk was of ik
      aan meer voorouders kon komen, maar daar ben ik niet mee bezig voor mijn
      kwartierstaat.
      Als ik daar in de buurt op het archief ben waar ik voor mijn kwartierstaat
      zoek dan kijk ik ook gelijk voor mijn tante. tante die gehuwd is met de
      broer van mijn vader.
      Mijn tante was benieuywd naar wie Dymphna was vernoemd. en als het mogelijk
      is geweest heeft ze dan van mij ook een kwartierstaat gekregen bijv. voor
      haar verjaardag.
      Ik dacht dat je makkelijk achter mijn mail adres kon komen.
      Nou.. hier komt ie... rusapa@...

      Genealogische groeten Rudi
    • Show all 24 messages in this topic