      From: L.A. Verhelst
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Wednesday, December 05, 2001 10:10 PM
      Subject: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Jongeneelen en Gommeren

      ----- Original Message -----
      From: Hanneke en Martin Meulblok <meulblok@...>
      To: <Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Monday, December 03, 2001 1:41 PM

      Beste Marcel,

      Hieronder staan de Jongenelen, die ik heb. Als je geinteresseerd in
      uitgebreide kwartierstaten dan heb ik die ook, maar dan wil ik ze in een
      attachment sturen. Ik heb dan je persoonlijke e-mail nodig, omdat er geen
      bijlages over de groep gestuurd mogen worden.

      Hallo Hanneke en Martin Meulblok,

      Ik heb het e-mailtje meegelezen en herken enkele Jongenelen in het rijtje.
      o.a Jongenelen in Rucphen, zoals:

      Jacobus Cornelis Jongenelen X Jacomina Daniels Moeseps

      Ida Janse Cornelisse Jongenelen X Gregorius Bastiaensen Kijssers

      Wat hebben jullie over deze 2 gezinnen al reeds verzameld ??

      Groetjes Leo Verhelst uit Amersfoort

      Succes ermee!

      nr

      Naam

      geboren

      overleden

      getrouwd
      partner

      25
      Jongenelen
      Carolina
      25
      8
      1875
      Hoeven
      19
      11
      1961
      Someren
      16
      9
      1901
      Hoeven
      Eeden van den
      Petrus

      50
      Jongenelen
      Adriaan
      11
      12
      1823
      Hoeven
      29
      7
      1881
      Hoeven
      1
      2
      1857
      Hoeven
      Mol
      Maria Theresia

      100
      Jongenelen
      Marijn
      8
      2
      1785
      Gastel

      1848
      Hoeven
      23
      4
      1823
      Hoeven
      Vervaart
      Johanna

      200
      Jongenelen
      Bernard
      3
      2
      1758
      Hoeven
      1
      9
      1805
      Hoeven
      24
      4
      1784
      Dinteloord
      Ringelen van
      Cornelia

      400
      Jongenelen
      Marijn
      13
      3
      1725
      Hoeven
      25
      10
      1768
      Hoeven
      30
      3
      1750
      Rucphen
      Arck van
      Cornelia

      800
      Jongenelen
      Jacobus Cornelis
      1
      9
      1685
      Rucphen
      4
      5
      1730
      Rucphen
      1
      11
      1711
      Rucphen
      Moeseps
      Jacomina Daniels

      1655
      Jongenelen
      Ida Jansse Cornelisse

      30
      10
      1695
      Rucphen
      Kijsers
      Gregorius Bastiaen

      Ida Jansse Cornelisse Jongenelen is ook een voorouder, maar via een andere
      tak.

      Ik ben ook erg benieuwd of je aanvullende gegevens voor me hebt.

      Hanneke Meulblok

      Yahoo! Groups Sponsor