      From: Hanneke en Martin Meulblok <meulblok@...>
      To: <Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, December 01, 2001 3:39 PM
      Subject: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Jongeneelen en Gommeren

      Beste Rudi (nogmaals),

      Ik had niet naar de andere berichten gekeken, maar ik an je wel degelijk
      verder helpen, hoor!

      De grootouders van Dymphna zijn Marijn Jongenelen en Johanna Veraart las ik
      uit een berichtje van Hans den Braber. Ik ga er vanuit dat dit waar is. Dan
      zijn Dymphna en Carolina nichten van elkaar.

      Ik heb nu heel wat informatie voor je, wat ik graag in een attachment mee
      wil sturen, maar dat mag niet via deze groep. Daarom wil ik vragen om je
      privé-e-mail adres, zodat ik het op die manier kan versturen. Als anderen
      ook geinteresseerd zijn dan moet hoor ik het wel.

      Ik wil ook heel graag weten wat je precies wilt hebben alleen een rechte
      lijn of ook de volledige kwartieren?

      Hanneke Meulblok