      From: Rudi van der Linde
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, November 30, 2001 12:21 AM
      Subject: Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Jongeneelen en Gommeren

      Beste Hanneke,

      Wist ik maar wie de ouders waren. Ik had die gegevens van mijn tante, dat
      was alles. Ik weet nu dat er veel Jongenelen in Hoeven ziitten. Ze zijn RK.
      Cornelis de Rooy en Dymphna Jongenelen heeft een zoon, genaamd Johannes
      Cornelis.
      Ik denk dat Dymphna haar vader Johannes heette.
      Ik zal aan je denken als ik ergens de ouders van Dymphna Jongenelen heb
      gevonden. maar dat zal ook niet gauw zijn.
      Iemand die voor mij wil kijken op het archief zou ik hier ook blij mee zijn,
      mijn tante ook.

      > Beste Rudi,
      >
      > Misschien kan ik je helpen. Dymphna is mogelijk een zus van mijn
      overgrootmoeder. Carolina Jongenelen, geb 25-8-1875 in Hoeven. Als je weet
      wie haar ouders zijn en ze komen overeen met de ouders van
      mijnovergrootouder, dan kan ik je aardig op weg helpen.

      > Hanneke Meulblok

      Yahoo! Groups Sponsor