15446Hout van den - Muskens

  • Barbara
    Jul 2, 2007
      Misschien kan iemand me verder helpen, ik ben opzoek naar deze
      gegevens:

      Adriana Muskens krijgt een kind van Geradus van den Hout, Govarda van
      den Hout geboren te Babyloniƫnbroek, gedoopt 14 Feb 1782 te Dussen, ik
      kan geen trouwakte etc, vinden van dit stel en ook niks verder meer
      van Govarda van den Hout, Adriana krijgt nog een zoon van onbekende
      vader: Joannes Muskes geboren 13 Mrt 1787 te Babyloniƫnbroek en
      daarna trouwd ze met Frederik de Wit in 1788 en daar krijgt ze nog
      eens 6 kinderen van allemaal de Wit, daar heb ik wel gegevens van, wie
      kan me verder helpen?

      groetjes Barbara Troost Muskens
    • Show all 3 messages in this topic