      From: wimriapeeters <w.t.s.peeters@...>
      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, April 1, 2007 1:00:07 PM
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] Demer in Eindhoven

      Beste medeonderzoekers,

      Mijn opa Wilhelmus Peeters was tot 1908 kleermaker in de Demer in
      Eindhoven. Ik heb eens gehoord dat zelfs de naam nog voorkomt op een
      pui van een pand aldaar.
      Ik ben al eens gaan kijken maar helaas het niet gevonden.
      Is misschien iemand in Eindhoven hierover iets bekend ?
      Ik zou er graag een foto van willen maken.
      Met vriendelijke groet,
      Wim Peeters

      Looking for earth-friendly autos?
      Browse Top Cars by "Green Rating" at Yahoo! Autos' Green Center.
      http://autos.yahoo.com/green_center/
    • Show all 8 messages in this topic