14202RE: [Noord-Brabant_Genealogy] NIEUW ! De Kroniek SMEETS verschijnt midden september !

  • Harry Hendriks
    Sep 2, 2006
      Hallo Gerard,
      Je website gezien, ziet er prachtig uit en bevat veel interessante
      informatie.
      Uit je kwartierstaat blijkt dat we kennelijk vanuit het verre verleden ook
      enige gemeenschappelijke voorouders in Mill hebben (namen: .... Dercks
      Clomp, ... Croeff, ..de Vael).
      Dat kan ook bijna niet anders met die kleine besloten gemeenschap(pen) in en
      rond de Peel.
      Ik zal je offline informeren over het aanschaffen van de boeken.
      groetjes
      Harry Hendriks