14197RE: [Noord-Brabant_Genealogy] NIEUW ! De Kroniek SMEETS verschijnt midden september !

  • Harry Hendriks
    Sep 1, 2006
      Hallo Gerard,

      De boeken bevatten elk tevens zo'n 100 foto's / afrukken uit akten en
      overige stukken, ten dele in keur en verwerkt in de tekst.
      Ik heb bij de drukker per boek een pdf file aangeleverd.
      Die hebben ze vervolgens nog wat opgepoetst (met name de formatting
      afgestemd op de drukmachine en ook een mooie gekleurde buitenomslag gemaakt
      (met foto's).

      tav de inhoud:
      Mijn grootouders (Hendriks-Jansen en vd Bungelaar -v Asten) komen uit
      Wilbertooord, gemeente Mill. Ik heb - naast ondermeer streek- en
      cultuurinformatie- per boek uitgewerkt:
      - de parenteel vanaf mijn grootouders tot heden, voorzien van alle
      persoonsgeggevens en per familietak een levensverhaal met foto's.
      - de kwartierstaat, vanaf mijn groothouders terug tot zover het ging (soms
      tot rond 1600): de persoonsgegevens en overige info uit akten /documenten.
      Totaal betreft het meer dan 2000 personen die vermeld zijn in de 2 boeken
      samen.
      Het kernpunt van herkomst is in de omgeving Mill -Wanroij gelegen. maar
      naarmate je verder in de tijd terug gaat kom je in overig (Oost) Brabant,
      Limburg en ook het Duitse grensgebied terecht.
      met vriendelijke groet
      Harry Hendriks
      Delfgauw