14002Re: Schouten Genealogie

  • ritar54nl
    Aug 2, 2006
      Hallo Dirk,,

      Ik heb geen direct antwoord op je vraag, maar het gaat vast en zeker
      over de familie van mijn schhonmoeder. Zij is een Schouten uit
      Hoorn, maar haar vader's familie kwam uit Almkerk en omgeving. Ik
      heb wel andere gegevens over de familie.

      Groetjes, Rita

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "dirkramp"
      <dmkramp@...> wrote:

      > Beste mede speurders,
      >
      > Wie kan mij helpen met het volgende ???
      >
      > Gerrit Schouten * Almkerk getrouwd in Almkerk met Aaltje
      Wageningen *
      > Almkerk.
      >
      > Zij hadden de volgende 5 kinderen (mogelijk nog meer):
      >
      > Huibert * 2 dec 1802 ,Pieter * 25 aug 1804, Maria * 9 jan 1807,
      Dingena
      > , 23 mar 1810, Gerrit, 21 Feb 1817 allen geb.in Almkerk.
      >
      > Wanneer waren Gerrit en Aaltje geboren en getrouwd ??
      >
      > Wie waren hun ouders en eventueel hun grootouders ??
      >
      > Bij voorbaat hartelijk dank,
      >
      > Dirk Kramp,Australia.

    • Show all 5 messages in this topic