13598Re:[Noord-Brabant_Genealogy] protest

  • Frans Krom
    May 1, 2006
      Johan,

      En wat moet ik hiermee ?

      Mvg.
      Frans

      > Datum: 01/05/06 10:12 AM
      > Van: "Johan Van Steen"
      > Aan: geneabe-activ@yahoogroups.com, GensFlandria@yahoogroups.com, antwerpen@yahoogroups.com, Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      > CC:
      > Onderwerp : [Noord-Brabant_Genealogy] protest
      >
      > LS
      >

      > mag ik jullie verzoeken om alle protest ontrent digitale fotograferen te
      > sturen naar:
      >

      > Karel.Velle@...
      >

      > maar ook in cc naar:
      >

      > philippe.wery@...
      >

      > en

> [...]

      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post (Gr); Teunen(NH); Theunen (Grebenstein Dld); Wiersema(Gr); Wyrsema(Gr); Wiersum(Gr).
      f.i.krom @ wanadoo.nl (maar dan zonder spaties)