Gudija

    Message 1 of 2 , May 12, 2000
      Noreciau nuvykti i Gudija, Minciu Sodo veikla uzvesti tenai. Ar kas
      turi pazinciu, ar kas turi minciu, nuo ko pradeti?
      Andrius
    • Saulius Maskeliunas
      Message 2 of 2 , May 13, 2000

        > Noreciau nuvykti i Gudija, Minciu Sodo veikla uzvesti tenai. Ar kas
        > turi pazinciu, ar kas turi minciu, nuo ko pradeti?
        Žinau tik tai, kad JAV piliečiams viza labai brangi (kai buvo atvykęs
        į Lietuvą prof. Suhrit Dey - būtent dėl sužinotos vizos kainos
        atsisakė ten vykti, nors jau ir jo paskaita buvo užplanuota).
        Be to, vizos gavimas užtrunka, todėl tvirtai nutarus ten vykti -
        ruošimąsi reikia pradėti nuo jos įsigijimo dokumentų tvarkymo
        (tiesa, "reikalui prispyrus" - už didesnį užmokestį galima gauti
        skubią vizą).
        Kainas ir tai, kiek užtrunka vizos gavimas - geriausia sužinoti
        Baltarusijos ambasadoje [adr.: P.Klimo g. 8; tel.: 233322, 263828,
        faks.: 263443], tik ten kartais skirtingi asmenys pateikia skirtingą
        informaciją, tikslią informaciją sužinai tik prie langelio kai jau
        reikia mokėti pinigus.
        Klausiant telefonu - gali būti kad nemokės lietuviškai, gal net ir
        angliškai. Jei taip įvyks - pranešk man ir reikiamą informaciją
        sužinosiu su jais telefonu pašnekėdamas rusiškai.

        Draugų ten neturiu. Bet galiu rekomenduoti kelis kelius:
        -- mano ir prof. Suhrit Dey pažįstama moteris rimta matematikė:
        Dr. Svetlana Sytova, senior scientific researcher
        e-mail: sytova@... , tel.: 375-172-265124, fax: 375-172-264221
        Institute of Nuclear Problems
        Belarus State University
        11 Bobruiskaya St., Minsk 220050, Republic of Belarus
        el.paštu jai rimtai pristačius "Minčių sodo" laboratoriją - ji
        galėtų suorganizuoti Andriaus paskaitą (ar seminarą) jų
        Universitete. Nežinia tik viena: ar jie šiuo metu linkę užmezginėti
        bendradarbiavimo ryšius su užsieniečiais, tačiau bent jau
        atvykstančio "Dr. Andriaus K." paskaitos paklausyti manau kad tikrai
        neprieštaraus.
        -- Lietuvos pagonių "Romuviečių" užsienio ryšių vadovą,
        NGO "World Congress of Ethnic Religions" http://www.wcer.org vadovą
        Joną Trinkūną <jontrin@...>, tel.: 26 29 66;
        -- per Vilniaus keliautojų klubo vadovą Algimantą Jucevičių
        (tel.: 629871 arba 616940);
        -- per Vilniuje išleidžiamų baltarusiškų laikraštėlių redakcijas,
        Lietuvos radijo 1 programos laidos gudų kalba vedėjus, Lietuvos -
        Gudijos ryšių draugiją, ar pan. sužinojus kas tuo galėtų ten
        domėtis.

        Viso,
        Saulius