Lietuvoje

    Message 1 of 2 , May 12, 2000
      Labas,
      Atvykau i Lietuva. Jau kalbejau su Zigmu Bigeliu, Sauliumi
      Maskeliunu. Su Zigmu jau pradejau darba kartu, su Sauliumi gal uz geros
      savaites. Dar noriu susisiekti su Raimundu, tikiu irgi galesime dirbti,
      tam yra pinigu.
      Jeigu kas domisi musu veikla, noretu isijungti, prabilkite.
      Geriausia per sia grupe. Taip pat tikiu per sekancius du menesius
      Lietuvoje papasakoti apie musu laboratorijos veikla, sudominti. Jeigu
      noretumete, kad jus aplankyciau, parasykite.
      Pradesiu bureli Liaudies kurybos klube Atzalyne, kur esame isikure.
      Atzalynas yra Vilniuje, Aukstutiniame Pavilnyje, labai grazioje
      aplinkoje, Grudu g 6. Cia yra siokios tokios galimybes apnakvydinti,
      kas atvyktu is toliau. Laboratorijos telefonas 60-67-38.
      Burelyje pamokyciau kaip dirbti tiriamaji darba, kauptumeme
      rinktumeme mastymo reiskinius, is ju isgautumeme naudingu pastabu,
      kurtumeme ir taikytumeme. Burelio veikla butu ir poilsis, ir
      lavinimasis, ir supratimas ka musu laboratorija dirba.
      Jeigu tai jus domina, prasau parasykite i musu grupe.
      Jusu,
      Message 2 of 2 , May 19, 2000
        Renata Maumeviciute wrote:

        > As esu uzsiregistravus jusu grupeje, bet kol kas nelabai aiskiai suvokiu jusu tiksla ir veikla.
        > Tad, gal kas nors galetu man placiau apie tai parasyti?
        >
        > Nuosirdziai
        >
        > Renata

        Labas, Renata.
        Plaèiausia pasiskaityti lietuviø kalba rasite http://www.ms.lt/mslt/
        Ten rasite straipsná: Dvylika MINÈIØ SODO Apþvalgø, Telkianèiø Minèiø
        Brandintojus Jos pradþià pridedu þemiau.
        Taip pat pridedu naujesnæ informacijà kurià iððiunèiau seminarui kurá
        norëtumëme dar ðá mënesá surengti.
        Ádomu, suþinoti ir apie tave, kuo domies, kà veiki? Ir apie visus mûsø
        konferencijos, paðnekesio, dalyvius.
        Aèiû Sigitui Rimkevièiui uþ ádomø laiðkà ir tiesiog dar kartà kvieèiu
        iðpildyti anketà þemiau, galësite dalyvauti mûsø laboratorijos veikloje
        ir ádomiuose renginiuose, tikimës - LIFE festivalyje. Atsakymà
        nebûtinai apie darbà, gali bûti ir ið gyvenimo mokykloje ar bet kokioje
        veiksmingoje organizacijoje. Labai norime jus paremti, bet reikia
        pajusti ið jûsø pusës, kad tai jums irgi svarbu.
        Jûsø,
        Andrius Kulikauskas

        “MINÈIØ SODAS” - tai laboratorija veikianti per Internetà, ugdanti
        rûpestá màstymu. Ðiuo metu turime keturiasdeðimts nariø po visà
        pasaulá. Mûsø direktorius Andrius Kulikauskas papasakos apie pastarøjø
        metø veiklà. Ðiuo metu pagrindinë mûsø veiklos kryptis vadinasi
        "Patyrimø Tëkmë". Siekiame sukurti ir pramuðti standartà padedantá
        màstytojui perkelti savo tvarkomas mintis ið vienos programinës árangos
        á kità. Suradome dvi ámones, TheBrain ir MindJET, finansuojanèia
        "MINÈIØ SODO" tyrimus ir veiklà. Ðiuo metu ruoðiame antrà mûsø veiklos
        kryptá, "Darningà Iðsijudinimà". Jai vadovauja mûsø tyrinëtojas Steve
        Raiff ið Kalifornijos. Ðia veikla palaikysime norinèius màstyti savo
        nuostatas. Daþnai su principingu þmogumi yra sunku dirbti, jis jauèia
        reikalà darbe visapusiðkai reikðtis, o tai gali sutrukdyti darbà. Vis
        dël to, þmogaus principingumas yra be galo vertingas, iðlaiko þmogø
        visapusiðkai sveikà, o mums padeda iðlaikyti teisingà kryptá, be kurios
        kiekvienas darbas galiausiai þlunga. Manau, tai ypaè svarbu mokykloje,
        kur tiek mokiniai, tiek mokytojai nuolatos spaudþiami siekti dirbtinø
        rodikliø, vietoj kad rûpintis, ar jie ðviesûs þmonës, bræstantys ir
        atsiskleidþiantysè jautrûs visoms gyvenimo kryptims. Birþelio 5-7
        dienomis, Vilniuje, Steve Raiff praves mûsø laboratorijos darbo grupës
        posëdá kuriame susitarsime dël uþmojo kurá ryþtumëmës ágyvendinti per
        kokius dvejus metus. Uþmojo sieksime taip, kad prisidedantiems vis
        atsivertø galimybës uþsidirbti. Maloniai kvieèiame susipaþinti su
        ávairia mûsø laboratorijos veikla. Andrius Kulikauskas

        Dvylika MINÈIØ SODO Apþvalgø, Telkianèiø Minèiø Brandintojus

        Andrius KULIKAUSKAS

        Mintys daþnai mus blaðko, reèiau jas brandiname. A.Kulikausko ámonë
        “MINÈIØ SODAS” - tai laboratorija, savo tyrimais palaikanti minèiø
        brandintojus. Asmuo brandina mintá vis naujai prie jos prieidamas.
        Bendruomenë brandina mintá derindama jà prie kitø minèiø pagal jø
        savybes. Visuomenë brandina mintá atsiliepdama á jos taikymus.

        Laboratorijos darbai vyksta vieðai. Visi kvieèiami juos stebëti
        apsilankydami www.ms.lt svetainëje. Darbai remiasi direktoriaus Andriaus
        Kulikausko, Ph.D., surëdytomis màstymo reiðkinius kaupianèiomis
        apþvalgomis. Sukaupti reiðkiniai renkami, aptariami, tiriami kartu su
        “MINÈIØ SODO” nariais, palaikanèiais laboratorijos veiklà savo darbais
        ir iðtekliais. Ypatingai svarbus nariø ánaðas - iðryðkinti teorinius
        klausimus, siejant juos su praktiniais uþdaviniais. Laboratorija savo
        apþvalgomis suteikia progø panaðiomis temomis besidomintiems þmonëms
        susipaþinti ir bendradarbiauti. Taip susidaro galimybës uþmegzti ryðius
        tarp tiekëjø ir vartotojø, konsultantø ir klientø, mokslininkø ir
        studentø, darbdaviø ir programuotojø, verslininkø ir investuotojø ir kt.

        Laboratorija veikia tarptautiniu mastu per savo svetainæ www.ms.lt Ji
        sudaro sàlygas Lietuvos gyventojams ásijungti á jos veiklà. Ypaè
        kvieèiami:

        - savarankiðki màstytojai, sukaupæ daugybæ minèiø, neástengiantys su
        jomis susitvarkyti, leidþiantys "MINÈIØ SODUI" tenkinti jø poreikius ir
        tuo paèiu juos tirti.
        - áþvalgûs programuotojai, mokantys Visual Basic, Lotus Notes, Java,
        C++, Small Talk ar kitas programavimo kalbas, norintys glaudþiai
        bendradarbiauti su uþsakovais.
        - paþangûs vadovai, siekiantys savo ámonëse ir ástaigose diegti þiniø
        valdymà, mobiliajà kompiuterijà, ámonës árangos integravimà ir kitas
        màstymo strategijos bei kultûros ugdymo veiklas.
        - iðradingi tyrinëtojai, sugebantys ties teoriniu klausimu sutelkti
        dalyviø dëmesá, paþadinti màstymo reiðkiniø aptarimà, ástengiantys
        padaryti tam tikras iðvadas.

        “MINÈIØ SODO” veikla pristatyta LIKS Mokymosi sekcijos sueigoje
        Dièiûnuose, taip pat LIKS Intelektikos sekcijos susirinkime Vilniuje.

        Visi kvieèiami aplankyti virtualià laboratorijà www.ms.lt, taip pat
        Liaudies kûrybos klube “ATÞALYNE” ásikûrusià laboratorijà. Adresas:
        Grûdø g 6, Vilnius (Aukðtutinis Pavilnys). Tel: 8 (22) 60-67-38.
        Veikia ryðiø centras Kalifornijoje +1 (619) 881-2667. Su “MINÈIØ SODO”
        direktoriumi Andriumi Kulikausku visada susisieksite elektroniniu paðtu
        ms@...

        Laboratorijos veikla skiriama visuomenës labui. Laboratorija ir jos
        dalyviai atsisako autoriniø teisiø.

        Pagrindà sudaro apþvalgos. Jø yra dvylika. Màstymo reiðkiniai apraðomi,
        aptariami, nagrinëjami anglø kalba, taèiau “MINÈIØ SODAS” pasirengæs
        átraukti ir nemokanèius anglø kalbos. Todël ir pristatome apþvalgas
        lietuviðkai.

        1) Vardas, pavardë, elektroninio paðto adresas:

        2) Papasakokite, kada savo sprendimuose ryðium su darbu jums teko
        apsispræsti, kokios nuostatos laikysitës?

        3) Kaip manote, kiek artimai tai buvo susijæ su jûsø darbo galutiniu
        tikslu?

        4) Kaip kiti priëmë jûsø apsisprendimà?

        5) Ar kokios nors struktûros darbe, ar uþ darbo, palaikë jûsø
        apsisprendimà?

        6) Ar kokios nors struktûros darbe, ar uþ darbo, nepalaikë jûsø
        apsisprendimo?

        7) Ar jûs patenkintas pasëkmëmis? Kodël?

        8) Ar sutinkate, kad visi galëtø naudotis jûsø atsakymais? Ar
        pasirenkate pasilikti autorines teises, ar sutinkate jø tiesiog
        atsisakyti ir leisti visuomenei naudotis jûsø atsakymais be apribojimø?