Re: Pasiulymas del darbo

  • Dalia Steponeniene
    Message 1 of 5 , Apr 10, 2002
      Sveiki,
      vakar gavau tok� "darbo pasi�lym�". Gal ir neb�t�
      �domu, jei tokio pat pasi�lymo neb�t� gav�s draug�s
      s�nelis, kuriam dar tik 12 met� (turi e-mail pa�to
      d��ut�). :)
      Gal ir i� j�s� k� nors pamalonino tokiu kvietimu
      pokalbiui?
      �inant, kokie Lietuvoje atlyginimai, pasi�lymu gauti
      didesn� alg� gali susigundyti tikrai nema�ai �moni�,
      net ir turin�i� darb�.
      Kas jie: gerad�jai ar aferistai?
      O gal �ia pav�lav�s baland�io 1-osios pok�tas?
      (Kolkas nesiregistravau jokioje darbo paie�kos
      sistemoje).
      Antivirusin� programa apie pavoj� nesignalizavo.
      Kas tai?

      --- mylexxus@... wrote:

> [...]
      > (5)Puiku kolektyva.
      > (6)Laisvas darbo grafikas.(Suderinamas su kita
      > veikla).
      >
      > Reikalavimai:
      > (1)24-55 metai.
      > (2)Laisvas bendravimas rusu kalba.
      > (3)Atsakingumas
      > (4)Rimtas poziuris i darba.
      >
      > Uzsiregistruoti pokalbiui galima kasdien nuo
      > 7.00-10.00, 12.30-21.00,
      > Isskyrus sekmadienius.
      > Registracija vyksta tel:
      > 822-752319, +37067109749
      > Andrius S.
      >
      > P.S. Is anksto perspejame kad tai ne platinimas ir

      Yahoo! Tax Center - online filing with TurboTax
      http://taxes.yahoo.com/
    • Raimundas Vaitkevicius
      Message 2 of 5 , Apr 10, 2002
        Dalia,

        panašių pasiūlymų esu matęs laikraščiuose. Savaime toks pasiūlymas lyg ir
        nėra blogai. Juk tai tik pakvietimas pokalbiui. Nueik ir išsiaiškink, jei
        tau įdomu. Nemanau, kad tai būtų plėšikų spąstai siekiant įvilioti aukas.
        Be to, yra telefonai (tikėkimės, už skambinimą tais telefonais neima
        papildomo mokesčio).

        Tačiau:

        jei tas darbas tikrai geras, tai į jį pretenduojančių turėtų būti labai
        daug. Ar mano šansai laimėti šioje konkurencijoje pakankami, kad vertėtų
        dėl to gaišti laiką?

        Pasakysiu, kuo aš remiuosi reaguodamas (paprastai nereaguodamas) į tokius
        skelbimus:

        aš nereaguoju į skelbimus, kuriuose nenurodytas firmos ar įstaigos
        pavadinimas;
        aš nereaguoju į skelbimus, kuriuose nenurodyta konkrečiai, koks tai būtų
        darbas. Pvz., man labai svarbu, ar tas darbas būtų pagal mano specialybę,
        ar man tektų ją keisti?

        Raimundas

      • s
        Message 3 of 5 , Apr 10, 2002
          Įtarimą kelia tai, kad labai jau mažai duomenų apie firmos bei
          veiklos pobūdį. Turint omenyje, kad darbo rinkoje yra pasiūlos
          (darbuotojų) perteklius, galima manyti, kad kažkas čia ne taip. Taigi
          įsidarbinimo eksperimentą reiktų vykdyti kuo atsargiau, "per ištiestą
          ranką"...

          Saidas

        • Rytis Umbrasas
          Message 4 of 5 , Apr 10, 2002
            > jei tas darbas tikrai geras, tai į jį pretenduojančių turėtų būti labai

            O aš remiuosi tokia logika:

            Negali būti labai gerų dalykų, apie kuriuos pranešama visiems arba daugumai.
            Toliau net nesigilinu į "Auksinius pasiūlymus"..

            Negali būti, kad labai gerą darbo vietą siūlo neaiškiais metodais, ieškant darbuotojų internetu.
            Lietuvoj gerus darbus pirmiausia siūlo artimam giminei. Jei artimi giminės tuo darbu nesidomi, tada siūlo tolimesniam giminaičiui ir
            t.t.
            Kuo darbas prastesnis, tuo daugiau šansų, kad jį pasiūlys internetu.

            Lietuvoje netikiu, kad kas nors gali gerą darbą siūlyti ne giminei :)
            Tokiu supratimu ir vadovaujuosi, kai pamatau panašius skelbimus..

            Nemokamas yra tik sūris sląstukuose.
            Net jei esi ypač aukštos kvalifikacijos ir ypač reikalingas kokioj nors darbo vietoj, tai dar nereiškia, kad į ją nebus priimtas
            "švogeris".
            Atleiskit už pesimizmą.

            Na gal privačiam "sektoriuje" kiek reikalai ir gerėja, bet manau kiekvienas patvirtintumėt aibe pavyzdžių, kaip kvalifikacija
            priimant į darbą turi ne pirmaeilę reikšmę.

            Dalia, tokiais skelbimais gali susigundyti tik nevilties apimti bedarbiai.
            Neviltis - bjauri būsena. Viltį praradusius žmones lengva suvilioti "stebuklingais receptais".

            Dovanų karalius ...
            Ar verta tikėtis dovanų?
          • Saulius Sakalas
            Message 5 of 5 , Apr 11, 2002
              Pasidalinsiu savo patirtimi,
              kurios, ko gero jūs neturite, nes dirbate visi kokį nors apmokamą darbą.
              Aš esu kaip ir bedarbis, gal tiksliau sakant neturiu apmokamo darbo, bet tai mano galvos skausmas.
              Laiks nuo laiko, o gal net dažniau, žvalgausi kur nors darbo. Ir Dalios persiųstas skelbimas, kvietimas viens prie vieno žodžiais ir tema atitinka „labai perspektyvaus ir gero, bei naujo“ verslo- elektroninės komercijos skelbimą. Esu kalbėjasis su jais telefonu... įspūdis... ? „šaraškino kontora“. Taigi 95%, kad čia tie patys muilapučiai.

              Sėkmės brangieji sodinukai, su šiluma jus sveikinu, bet tuo pačiu ir saugokit žiedus nuo šalnų.

              Iki Saulius Sakalas iš Marcinkonių