zodynas

    Message 1 of 1 , Apr 28, 2000
      Kaimo Jurgis (Valaitis) man atsiunte laiska:

      Zigmas:
      Mielu noru padirbeciau su Steve Raiff - perziurejau jo website ir labai
      daug
      kur mes turime ta pati problemu supratima - siek tiek jo kalba sudetinga
      - reik zodyno

      Kaimo Jurgis:
      Kalba nesudetinga, bet zodziu naudojime/reiksmejia yra klaidu. Net ir
      anglu/'amrikon
      kalbos sintake yra labai keista. (ne velia,ne biesa,ne ciorta )
      Nekritikuojiu tik stipreis/reiksmingais zodziais noriu kad atkreiptumet
      demesi.
      Kaimo Jurgis