Geri darbai skatina ir kitus

  • Viktoras Dagys
    Message 1 of 4 , Feb 28 6:46 AM
      2002 m. vasario 26 d. 21:07 Raimundas rašė:

      > Aš rėmiausi savo patirtimi. Man šveplą laišką perskaityti lengviau, nei
      > išdarkytą. Nežinau, kaip kitiems ...

      Andrius atsakė:

      Jei siuntėjo pašto programa nurodo tinkamą koduotę, lietuvišką tekstą
      paprastai nesunku perskaityti, net jei gavėjo programa per klaidą jį vaizduoja
      Vakarų Europos rašmenimis (tokiame laiške daugiau vienareikšmiškumo,
      norėdamas gali persikoduoti ir cituoti normalų tekstą).

      „Švepli“ laiškai stumia ir jų gavėjus „svepluoti“ (atsakyti ta pačia kalba), o
      keli iškraipyti rašto ženklai skatina susitvarkyti savo programą!

      Instrukcijas, kaip susitvarkyti populiariausias programas, rasite Ryčio ir
      mano prižiūrimame tinklalapyje (http://www.liks.lt/elpaliet.htm) -- siūlau nurodyti jį ir
      savo korespondentams.

      Viktoras