Re: [Minciu_sodas_LT] Re: Matematikos pristatymas menais

  • Grazvile J
    Message 1 of 5 , Jan 5, 2013
      Labas, Andriau,
      nustebau pamačiusi tavo laiške, kad Eičiūnuose esi !!
      -  ir dar kvieti į renginį .
      Todėl noriu paklausti, ar yra kas važiuotų iš Vilniaus, o jei ne,
      ar būtų, kas atvažiuotų pasitikti iš artimiausios stotelės, kur važiuoja
      autobusai Vilnius-Alytus?

      Gražvilė J. (B. )

      Message 2 of 5 , Jan 10, 2013
        Gražvile, Algi, George,

        "Kaime žydi abrikosai" šventė labai gražiai praėjo, įkėliau pora vaizdo
        įrašų: http://www.internetinetv.lt

        Šiuo metu intensyviai rašau savo filosofiją, kiek gyvenime esu išmąstęs,
        tad kelias savaites manau labai mažai su kuo bendrausiu.

        Vasario viduryje tikiu Užupyje man mėnesiui paskirs kambarėlį, kuriame
        galėsiu tapyti savo dideles drobes, tęsti http://www.selflearners.net
        puslapyje matomą darbą, kurį paskui pakabinsiu Čikagoje. Į Čikagą
        išskrisiu kovo mėn. 14 d., tikiu prieš tai surengti parodėlę.

        Bus smagu susitikti Užupyje ir taip pat manyčiau kada čia kaime, bet
        pirma parašysiu savo knygutę. Paskui bus smagu aptarti.

        Ačiū už laiškus!

        +370 646 56437

        2013.01.05 06:21, Grazvile J rašė:
> [...]
        > Todėl noriu paklausti, ar yra kas važiuotų iš Vilniaus, o jei ne,
        > ar būtų, kas atvažiuotų pasitikti iš artimiausios stotelės, kur važiuoja

        Sveikas Andriau
        mane sunkoka kuo nors nustebinti, bet šį kartą, šioje situacijoje, tau,
        Andriau, pavyko, kaip sakoma tam tikruose kultūriniuose sluoksniuose:
        UŽSKAITAU...
        ...tik prieš pora dienų mes su George apie tave pakalbėjome, galvojom su
        tavim susitikti po metų pabaigos/pradžios šurmulio, o pasirodo tu vėl
        išvykai.
        Ką gi, linkiu rezultatyvių naktišokių, gero abrikosų-žiemkenčių derliaus,
        racionalaus meno ir matematikos santykio.
        ...ir aišku tikiuosi susitikti dar šiais metais
        Algis