Re: [Minciu_sodas_LT] Už ką balsuosime? Ką reitin guosime?

  • vygantas vejas
    Message 1 of 10 , Oct 3, 2012
      taip, Andriau,
      gimiau lietuviu, esu toks ir labai stengiuosi dėl savo tautos gražaus vertinimo tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje- štai ir dabar esu tik prieš porą dienų grįžęs iš Christianijos, kur 10 dienų kartu su vietiniais danais, norvegais, bei švedais tapėme, piešėme ir dalinomės kultūriniais požiūriais. iš jų visuotinio susidomėjimo ir ketinimo dar ne kartą susitikt manau,jog tai tikrai geresnis nuopelnas Lietuvai, nei žygiuoti gedimino prospektu vilkint Londono priemiesčių darbininkų uniformą ir skanduot "juden raus", bei "Lietuva lietuviams". o po to, jei ką, brist, kaip Smetonai per pasienio upelį gelbstint savo kailį. niekinu Smetoną ,jo perversmą ir šiaudadūšiškumą. lygiai todėl itin skeptiškai vertinu ir dabartinį populistinį tautininkų judėjimą. man jis koks tai ksenofobinis siaurapožiūrizmas, dvelkiantis provinciniu naftalinu. tauta turi nuolat atsinaujinti- jaunėti tiek kūnu, tiek dvasia,o ne konservuotis smetoniškame vytautodidžiajiškame padaže. lietuviškumas neslypi kraujyje.
       genetiniai tyrimai parodė (jais labai domisi Vidmantas Povilionis), jog tikrų arijų genų turi tik apie 40% lietuvių (beje, vokietijoje tik 16%). o genetiškai gryniausi arijai, pasirodo yra- turkmėnai- apie 60%.  todėl man "lietuva lietuviams" su visa eisena yra gryna klounada.
      vėjas

    • algis@elnet.lt
      Message 2 of 10 , Oct 4, 2012
        Vaje
        dabar dar liūdniau
        kas gi atsitiko?
> [...]
        > genetiškai gryniausi arijai, pasirodo yra- turkmėnai- apie 60%. todėl man
        > "lietuva lietuviams" su visa eisena yra gryna klounada.

      • George
        Message 3 of 10 , Oct 5, 2012
          Manęs niekas neapklausė, tai pasakysiu čia - balsuosiu už visus
          http://www.vrk.lt/rinkimai/416_lt/KandidatuSarasai/RinkimuOrganizacija4136_1.html