Re: [Minciu_sodas_LT] Už ką balsuosime? Ką reitin guosime?

  • vygantas vejas
    Message 1 of 10 , Oct 2, 2012
      sveiki
      o aš tai tuščių lozungų nesivaikau, tautine ksenofobija, bei konservatorišku mesianizmu nesergu, todėl skaitau tai, kas parašyta programose- kokie ekonominiai sprendimai siūlomi visuotiniam Lietuvos gyventojų gyvenimo gerinimui. man labai svarbus yra laisvas mano, kaip asmenybės apsisprendimas- rinktis kokią paslaugą ar ne, esu apkrautas tiesioginiais, privalomais pagalvės mokesčiais ar- ne, todėl padaręs ketinimų ir siūlymų analizes mano ateities gerovei rinksiuos tarp liberalų-centro sąjungos arba- liberalų sąjūdžio. konkrečiau surašyta ir labai raštingai, bei logiškai yra- liberalų sąjūdžio programa, kuri ganėtinai (apie 70%) atitinka mano asmeninį požiūrį į dabartinę padėtį, bei reikiamus sprendimus.
      o konservatoriams galiu atsakyti- nereikia taip išpūsti biudžeto išlaidų, kad po to verkiant reiktų taupyti žmonių atlyginimų ir mokesčių didinimo sąskaita.  tautininkams siūlau šiek tiek praplėti akiratį ir mažiau bijoti savo pčių šešėlio. socialdemokratai nieko nepakeis, nes jau seniai su konservatoriais varo tą pačią siauro ekonominio elito programą, tik šiek tiek slankioja iš vienos kišenės į kitą.
      vėjas

    • algis@elnet.lt
      Message 2 of 10 , Oct 2, 2012
        ko taip liūdnai?
> [...]
        > konservatoriais varo tą pačią siauro ekonominio elito programą, tik šiek
        > tiek slankioja iš vienos kišenės į kitą.

      • Irena Buinickaitė
        Message 3 of 10 , Oct 2, 2012
          Smagu skaityti senų pažįstamų laiškus.Bet Vygantai, rimtai siūlau pasiskaityti nacionalinio susivienijimo "Už Lietuvą Lietuvoje" programą-ten kaip žinia tautinikai susdarė koaliciją dar su 5 partneriais.Ir man rodžias kad pats kalbi apie tautininkus žurnalistų frazėmis.Aš nenoriu pakeisti Tavo nuomonės, bet žinau esi smalsus ir todėl įdėmiau paanalizuosi ... Irena

          ko taip liūdnai?

        • vygantas vejas
          Message 4 of 10 , Oct 3, 2012
            :) Irena,
            manau, kad politika yra blogis ir pasenusi pasaulėžiūra savaime, todėl nors esu gimęs ir gyvenu Lietuvoje, bei neketinu kur nors kitur numirti, gerbiu istoriją ir sąmoningai žvelgiu į savo gimtosios tautos ateitį, bet man visi tie grojimai per tautinius jausmus tėra tik tas pats senas pelno siekiantis šūdas tik kitoj saujoj ;)
            vw

            Message 5 of 10 , Oct 3, 2012
              Vygantai, parašiau atskirai, bet dar norėjau pridėti mintį, kurią iš tavęs
              kadaise pasisėmiau. Tauta, tai ta terpė, kuria mes veikiame savo
              laikmetį, jame dalyvaujame. Tai labai prasminga. Tauta, tas audinys,
              kuriuo įsijungiame į istoriją. Andrius

            • vygantas vejas
              Message 6 of 10 , Oct 3, 2012
                taip, Andriau,
                gimiau lietuviu, esu toks ir labai stengiuosi dėl savo tautos gražaus vertinimo tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje- štai ir dabar esu tik prieš porą dienų grįžęs iš Christianijos, kur 10 dienų kartu su vietiniais danais, norvegais, bei švedais tapėme, piešėme ir dalinomės kultūriniais požiūriais. iš jų visuotinio susidomėjimo ir ketinimo dar ne kartą susitikt manau,jog tai tikrai geresnis nuopelnas Lietuvai, nei žygiuoti gedimino prospektu vilkint Londono priemiesčių darbininkų uniformą ir skanduot "juden raus", bei "Lietuva lietuviams". o po to, jei ką, brist, kaip Smetonai per pasienio upelį gelbstint savo kailį. niekinu Smetoną ,jo perversmą ir šiaudadūšiškumą. lygiai todėl itin skeptiškai vertinu ir dabartinį populistinį tautininkų judėjimą. man jis koks tai ksenofobinis siaurapožiūrizmas, dvelkiantis provinciniu naftalinu. tauta turi nuolat atsinaujinti- jaunėti tiek kūnu, tiek dvasia,o ne konservuotis smetoniškame vytautodidžiajiškame padaže. lietuviškumas neslypi kraujyje.
                 genetiniai tyrimai parodė (jais labai domisi Vidmantas Povilionis), jog tikrų arijų genų turi tik apie 40% lietuvių (beje, vokietijoje tik 16%). o genetiškai gryniausi arijai, pasirodo yra- turkmėnai- apie 60%.  todėl man "lietuva lietuviams" su visa eisena yra gryna klounada.
                vėjas

              • algis@elnet.lt
                Message 7 of 10 , Oct 4, 2012
                  Vaje
                  dabar dar liūdniau
                  kas gi atsitiko?
> [...]
                  > genetiškai gryniausi arijai, pasirodo yra- turkmėnai- apie 60%. todėl man
                  > "lietuva lietuviams" su visa eisena yra gryna klounada.

                • George
                  Message 8 of 10 , Oct 5, 2012
                    Manęs niekas neapklausė, tai pasakysiu čia - balsuosiu už visus
                    http://www.vrk.lt/rinkimai/416_lt/KandidatuSarasai/RinkimuOrganizacija4136_1.html