RE: [Minci u_sodas_LT ] Re: Išmą stykime šv iesuolių b endrystę

  • Dalia Zaksaite
    Message 1 of 2 , Feb 20, 2012
    Sveiki,
    Ponas Andriau,
    Sveikinu su iniciatyvomis dar kartą. Dėl www.GEVAA.lt malonu, kad aplankėte:
     (ją galima rasti per google.lt - mes sekretorės neturime, kad ją aptarnautų - dirbame tik su stambiais darbais - tai nelabai ir rūpinamės jas - ji tik bendrai reprezentacijai - ir studentų praktikantų - redaguojama) Ji taps aktuali ir bus intensyviai lankoma plastikinei klijento kortelei tarp š. siurblių vartotojų atsiradus ir jų sk. DB susikūrus - tai jau mūsų visuomeniniai - perspektyviniai darbai darbai - dabar tiesiog vykdome skaičiavimus konkretiems investiciniams rekonstrukciniams projektams ir vos spėjame. Turime ir dar darbo siūlymų studentams - prekyba buitine technika (pigu - -20 proc el. en. kaštų... ir t.t.).
    Tai tiek - bėgu dirbt - manau - palaikysime ryšį.
    Siūlau dar - Jums savarankiškai bendrauti ir su Avilys (Gedimino pr. 9), Špikis - jaunuolių bendrijomis - tai aktyvūs ir verslūs jaunieji piliečiai. (g.b. antradieniais 18.00 val atvyksite į Gedimino pr. 9 bendravimui su jais, bet derinti laiką ir vietą  - būtina - tai bendras grafikas tik - "žaliajai programai" vystyti).
    www.spikis.lt

    Pagarbiai,
    Dalia German - Zaks
    +37052059840
    daliazax@...
    Konstitucijos 23, B Korpusas, 416 kab., LT - 08105

    To: veiktiplaciau@yahoogroups.com; minciu_sodas_LT@yahoogroups.com
    From: ms@...
    Date: Mon, 20 Feb 2012 00:58:25 -0500
    Subject: [Minciu_sodas_LT] Re: Išmąstykime šviesuolių bendrystę

    Dalia, Gryte, Ačiū, kad atsiliepėte!

    Dalia, jūsų dokumento negavome, bet pakeičiau susirašinėjimo nustatymus ir
    jeigu iš naujo siųsite tai praeis. O svetainė http://www.gevaa.lt
    neveikia, kiek bandžiau aplankyti.

    Gryte, ačiū už širdingą laišką ir kad visaip palaikėte mane ir "Atžalyną"
    kada gyvenau Pavilnyje. Dabar palaikau ryšį tik su skulptoriumi Algirdu
    Zokaičiu. Daugiau pažįstu užupiečių. Kokias Pavilnio problemas
    spręstumėte?

    Kaip mums širdingai bendrauti? Kaip mums prasmingai kartu leisti laiką?
    Tai gal ir esmė šviesuolių bendrystės. Manau ji susijusi su tuo, kaip
    patys vieni prasmingai leidžiame laiką, kaip ta veikla pasidaliname su
    kitais.

    Su Zenonu kalbėjome, kaip įvairūs žmonės labai rimtai palaikė jį ir jo
    sumanymą sukurti internetinę televiziją http://www.internetinetv.lt Jisai
    ypač dėkingas Irenai Buinickaitei, kuri televiziją plačiai išgarsino ir
    visaip padėjo. Justinas Jaronis sukūrė gerai veikiančią svetainę.

    (773) 306-3807
    http://www.selflearners.net

    Ponas Andriau, nors daug metų esame pažįstami, tačiau tik dabar - šios
    regioninės prlėtros ir protų jungties programos mano akimis išties
    prasmingos ir reikšmingos visai visuomenei, o ne siauram ratui aktyviųjų
    šviesuolių. Šiai programai turiu pasiūlyti keletą projektų - o iš vieno
    jų vystymo ir gyvenu - tai rasite priede, bendros mintys išdėstytos ir
    pristatomajame (menkai redaguotame) tinklalapyje: www.gevaa.lt .
    Mano tikslas dabar nebe reklamuotis - tai man eilę metų Lietuvoje nedavė
    postūmio veikloje, bet konkrečiai įgyvendinti vieną iš savo projektų
    patylomis - nesiskelbiant viešai. Tai pavyko užvesti - jau esame finišo
    tiesiojoje - nebeapsidirbam net - trūksta laiko viskam - entuziastų taip
    pat pakanka - tik reikia maksimalios energijos juos visus išjudinti iš
    vietos (ir lėšų taip pat). Tai regioninės plėtros sektoriaus veikla.

    Jei bus atvirų susitikimų - bus malonu susitikti - kviečiu ir į svečius:
    Mano ofiso kontaktai (tenka pabūti ir savaitgaliais):
    Konstitucijos pr. 23, Vilnius LT -08105, Lietuva
    B korpusas, 416 kab. (IV a., liftu)
    (įėjimas - ten kur ir į Lietuvos Centrinį Vertybinių Popierių
    Depozitoriumą)

    Pagarbiai,
    Dalia German - Zaks,
    VšĮ "GEVAA" direktorė
    +370 52059840
    daliazax@...

    Labas rytas. Malonu ryte perskaityt SUNELIO laiska. Mano sunus per arti,
    kad man rastu laiko. Tavo pradeta darba Pavilnyje tesiu. Ar galetum
    perduoti mano prasyma savo bendraminciam susivienyti Pavilnio problemoms
    spresti? O gal ir surasiu remeju nuskristi AMERIKON i Tavo parodos
    atidaryma. Juk mano tetis gime Cikagoj. Gal Galvanausku palikuoniu pavyktu
    rasti... Laukiu susitikimo Pavilny, Uzupy, Cikagoj... Labai pasiilgau. Mano
    dukros seima yra puslapyje www.minn.lt Kvieciu lankytis. Sunus
    www.autoreviu.lt O salia ... tik kompiuteris! Gryte