Re: Išmąstykime šviesuolių bendrystę

    Message 1 of 2 , Feb 19, 2012
      Dalia, Gryte, Ačiū, kad atsiliepėte!

      Dalia, jūsų dokumento negavome, bet pakeičiau susirašinėjimo nustatymus ir
      jeigu iš naujo siųsite tai praeis. O svetainė http://www.gevaa.lt
      neveikia, kiek bandžiau aplankyti.

      Gryte, ačiū už širdingą laišką ir kad visaip palaikėte mane ir "Atžalyną"
      kada gyvenau Pavilnyje. Dabar palaikau ryšį tik su skulptoriumi Algirdu
      Zokaičiu. Daugiau pažįstu užupiečių. Kokias Pavilnio problemas
      spręstumėte?

      Kaip mums širdingai bendrauti? Kaip mums prasmingai kartu leisti laiką?
      Tai gal ir esmė šviesuolių bendrystės. Manau ji susijusi su tuo, kaip
      patys vieni prasmingai leidžiame laiką, kaip ta veikla pasidaliname su
      kitais.

      Su Zenonu kalbėjome, kaip įvairūs žmonės labai rimtai palaikė jį ir jo
      sumanymą sukurti internetinę televiziją http://www.internetinetv.lt Jisai
      ypač dėkingas Irenai Buinickaitei, kuri televiziją plačiai išgarsino ir
      visaip padėjo. Justinas Jaronis sukūrė gerai veikiančią svetainę.

      (773) 306-3807
      http://www.selflearners.net

      Ponas Andriau, nors daug metų esame pažįstami, tačiau tik dabar - šios
      regioninės prlėtros ir protų jungties programos mano akimis išties
      prasmingos ir reikšmingos visai visuomenei, o ne siauram ratui aktyviųjų
      šviesuolių. Šiai programai turiu pasiūlyti keletą projektų - o iš vieno
      jų vystymo ir gyvenu - tai rasite priede, bendros mintys išdėstytos ir
      pristatomajame (menkai redaguotame) tinklalapyje: www.gevaa.lt .
      Mano tikslas dabar nebe reklamuotis - tai man eilę metų Lietuvoje nedavė
      postūmio veikloje, bet konkrečiai įgyvendinti vieną iš savo projektų
      patylomis - nesiskelbiant viešai. Tai pavyko užvesti - jau esame finišo
      tiesiojoje - nebeapsidirbam net - trūksta laiko viskam - entuziastų taip
      pat pakanka - tik reikia maksimalios energijos juos visus išjudinti iš
      vietos (ir lėšų taip pat). Tai regioninės plėtros sektoriaus veikla.

      Jei bus atvirų susitikimų - bus malonu susitikti - kviečiu ir į svečius:
      Mano ofiso kontaktai (tenka pabūti ir savaitgaliais):
      Konstitucijos pr. 23, Vilnius LT -08105, Lietuva
      B korpusas, 416 kab. (IV a., liftu)
      (įėjimas - ten kur ir į Lietuvos Centrinį Vertybinių Popierių
      Depozitoriumą)

      Pagarbiai,
      Dalia German - Zaks,
      VšĮ "GEVAA" direktorė
      +370 52059840
      daliazax@...

      --------------------------------

      Labas rytas. Malonu ryte perskaityt SUNELIO laiska. Mano sunus per arti,
      kad man rastu laiko. Tavo pradeta darba Pavilnyje tesiu. Ar galetum
      perduoti mano prasyma savo bendraminciam susivienyti Pavilnio problemoms
      spresti? O gal ir surasiu remeju nuskristi AMERIKON i Tavo parodos
      atidaryma. Juk mano tetis gime Cikagoj. Gal Galvanausku palikuoniu pavyktu
      rasti... Laukiu susitikimo Pavilny, Uzupy, Cikagoj... Labai pasiilgau. Mano
      dukros seima yra puslapyje www.minn.lt Kvieciu lankytis. Sunus
      www.autoreviu.lt O salia ... tik kompiuteris! Gryte
    • Dalia Zaksaite
      Message 2 of 2 , Feb 20, 2012
      Sveiki,
      Ponas Andriau,
      Sveikinu su iniciatyvomis dar kartą. Dėl www.GEVAA.lt malonu, kad aplankėte:
       (ją galima rasti per google.lt - mes sekretorės neturime, kad ją aptarnautų - dirbame tik su stambiais darbais - tai nelabai ir rūpinamės jas - ji tik bendrai reprezentacijai - ir studentų praktikantų - redaguojama) Ji taps aktuali ir bus intensyviai lankoma plastikinei klijento kortelei tarp š. siurblių vartotojų atsiradus ir jų sk. DB susikūrus - tai jau mūsų visuomeniniai - perspektyviniai darbai darbai - dabar tiesiog vykdome skaičiavimus konkretiems investiciniams rekonstrukciniams projektams ir vos spėjame. Turime ir dar darbo siūlymų studentams - prekyba buitine technika (pigu - -20 proc el. en. kaštų... ir t.t.).
      Tai tiek - bėgu dirbt - manau - palaikysime ryšį.
      Siūlau dar - Jums savarankiškai bendrauti ir su Avilys (Gedimino pr. 9), Špikis - jaunuolių bendrijomis - tai aktyvūs ir verslūs jaunieji piliečiai. (g.b. antradieniais 18.00 val atvyksite į Gedimino pr. 9 bendravimui su jais, bet derinti laiką ir vietą  - būtina - tai bendras grafikas tik - "žaliajai programai" vystyti).
      www.spikis.lt

      Pagarbiai,
      Dalia German - Zaks
      +37052059840
      daliazax@...
      Konstitucijos 23, B Korpusas, 416 kab., LT - 08105

      To: veiktiplaciau@yahoogroups.com; minciu_sodas_LT@yahoogroups.com