Re: sveikas Andriau nuo Valdo, surininko is Darguziu

    Message 1 of 1 , Feb 15, 2012
      Labas Valdai,
      Linkėjimai iš Čikagos!
      Tikiu kada grįžti į Lietuvą gyventi.
      Sustabdžiau savo įmonės "Minčių sodo" veiklą, bet manau ją vienaip ar
      kitaip atgaivinsiu. Susirašinėju ir toliau.
      Aš šiaip nesipriešinu, jei labai norite, bet manau pavadinimai gali
      painiotis.
      Gal dar sugalvosite kitą pavadinimą, pavyzdžiui, "Minčių kaimas"?
      Smagu, kad gyvuojate! Jūsų labai skanūs sūriai.
      (773) 306-3807