Andrius Čikagoje

    Message 1 of 1 , Aug 26, 2011
      Linkėjimai iš Čikagos! Seniai berašiau. Dar kurį laiką čia gyvensiu, bet
      tikiu grįžti kada į Lietuvą.

      Praeitą savaitę įteikiau savo bankroto paraišką. Nuo 1997 metų "Minčių
      sodu" bandžiau įsitvirtinti Lietuvoje. Per tą laiką įsiskolinau $130,000
      kredito kortelėms ir skolininkams. Pernai krausčiausi į Čikagą bandyti
      tas skolas atmokėti. Man ir čia nepavyko. Įsitikinau, kad nesugebu ir
      neįstengsiu doru darbu. JAV-ėse įmanoma bankrotu panaikinti visas skolas
      išdalinus turimą turtą. Turto beveik ir neturiu. Tikiu tai vyks
      sklandžiai ir už trijų mėnesių bankrotą patvirtins.

      Jau beveik mėnuo kai nuomoju butą Pilsen kvartale, 18-toje gatvėje.
      Kadaise jame gyveno nemažai lietuvių, o dabar vyrauja meksikiečiai. Jisai
      taip pat garsėja kaip menininkų kvartalas. Meksikiečiai, tiek menininkai,
      tiek namo gyventojai, mane šiltai priima. Pabendraujam ir ispanų kalba.

      Steigiu savamokslių klubą iš kurio bandysiu pragyventi. Man prasminga
      mokyti, kaip mokytis, tuomi rinktis amžiną mokslą, amžiną gyvenimą. Mokau
      matematikos, anglų kalbos, mokau kurti svetaines.

      Menais kuriu mokymosi priemones, taip pat toliau gvildenu, kaip ką
      išsiaiškiname. Sukūriau rodą, kreidutėmis vaizdavau, kaip Jėzus
      aiškinosi, "Jėzus žaižia šachmatais", filmukas:
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=866
      ir nuotraukos:
      http://www.selflearners.net/art/?e=20110710JesusPlaysChess
      taip pat mano svetainėje
      http://www.selflearners.net/art/
      rasite daugiau nuotraukų mano darbų ir portretų.

      Ką veikiame?

      (773) 306-3807