Rūtos Sakalienės sodybos viešnia - prezide ntė!

    Message 1 of 1 , Jul 29, 2010
      Rūta,

      Tavo kaimo turizmo sodybos svetainė http://www.sakalai.lt atrodo puikiai.
      Džiugu, kad pas Rūtą apsilankė prezidentė Dalia Grybauskaitė!
      http://www.sakalai.lt/home/apie-mus-raso

      Ryti, nauja svetainė tai geras sprendimas. Gal kiti susidomės Google Apps
      galimybėmis. Jau beveik dešimts metų, kaip padedi Sakalams kurti savo
      svetainę, pirmąją svetainę su puslapiais dzūkų kalba!

      Skatinu visus susidomėti Rūtos sodyba Marcinkonyse, ten atostogauti,
      lankyti muges ir mokytis papročių, maisto gaminimo. Rūta kepa duoną,
      grikių babką, siuva tautinius rūbus.

      Šiuo metu perkeliu "Minčių sodo" svetaines į naują, kuklesnį serverį
      Amerikoje, kadangi pora metų mažiau programuosiu. Ačiū Elnetai
      http://www.elnet.lt už puikų aptarnavimą, buvo labai gera turėti savo
      nuosavą serverį.

      Mano kompiuteris truputį sunegalavo, būtent į Windows XP įsivėlė
      neišraunamas virusas. Naujai instaliavau, bet tuo tarpu negaliu įrašyti
      Corel Video Studio, kuriuo kūriau savo "rodas", filmukus. Tačiau
      išsiaiškinau, kad atsirado Open Shot atviro kodo programa, kuria mokausi
      kurti rodas su Linuksu. Tai tikiu netrukus pristatyti naujų rodų. Kas
      savaitę į telefoną įkalbu savo savaitraštį ir taip pat dirbu šiame
      tinklalapyje:
      http://www.dorfwiki.org/wiki.cgi?AndriusKulikauskas/Issiaiskinimai

      Kaip gyvename?

      Linkėjimai iš Čikagos,