Re: [Minciu_sodas_LT] Re: video dienoraštis

  • Justinas Jaronis
    Message 1 of 6 , Jun 1, 2010
      Laba diena,

      Kadangi (kažkodėl) ne visi filmukai keliami į pačią svetainę, kurioje
      jie būtų apdirbami, video atvaizdavimas priklauso ne nuo naršyklės, o
      nuo video grotuvo.

      Daugelis videomedžiagos Windows terpėje turėtų atsidaryti su windows
      media player, man linux'e puikiausiai groja su totemu.

      Galite pabandyti įsidiegti nemokamą videogrotuvą "Vlc"
      http://www.videolan.org

      jis groja beveik viską :-)

      Pagarbiai,
      Justinas

      Pr, 2010 05 31 17:44 +0300, ms@... rašė:

      > įkelti į
      > bet
      > negali
      >
      > Julija,
      > Linkėjimai iš Čikagos!
      > Pradėjau kurti vaizdinį savaitraštį savo pamąstymų ir išgyvenimų:
      > http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&id=367&?com=1
      >
      > Įdomu, kokiu greičiu esate prisijungę prie Interneto? Ir per kokią
> [...]
    • Laiskas nuo Kestucio
      Message 2 of 6 , Jun 1, 2010
        Norint, kad ant Windows 7 (pas mane legalus) veiktu ant Internet Explorer 8
        reikia parsisiusti prieda Windows Media Player, o kad veiktų ant Firefox
        reikia atsisiusti Windows Media Player Firefox plugin (
        http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx).
        Kai WIndows Firewall'as išmeta lentelę reikia spausti Allow access. Su
        Google Chrome lengviau pasileisti negu su Firefox, be to Firefox'ą reikia
        perkrauti po priedo įdiegimo. Su Linux truputį paprasčiau negu su Windows 7.

        2010 m. gegužės 31 d. 23:05, Tomasz Czepaitis
        <uzupis.fafministry@...>rašė:

        > Andriau,
        >
        > prieš porą dienų pervedžiau 500 Lt į tavo sąskaitą, ar radai? dabar žiūriu,
        > kaip su antra skola
        >
        > Tomas

        > 寞
        > negali

        > --
        > Sincerely,
        > Tomas Čepaitis

      • Justinas Jaronis
        Message 3 of 6 , Jun 1, 2010
          o Dieve, ko reikia, kad Windows Media veiktų ant nusususių Windows :D
          net nebūčiau pagalvojęs.

          O šeip tai, seriously, tiesiog uploadinkit video failus į internetinę
          tv, bet ne ten atskirai. Flash video veiks daug integruočiau negu
          prakeiktas wmv.

          An, 2010 06 01 12:16 +0300, Laiskas nuo Kestucio rašė:

> [...]
          > Windows 7.
          >
          > 2010 m. gegužės 31 d. 23:05, Tomasz Czepaitis

        • Darius Slapakauskas
          Message 4 of 6 , Jun 1, 2010
            Su Linux net tokie klausimai nekyla, jei jiems ko nors trūksta patys
            pasisiūlo parsisiūsti :)))

            2010 m. birželio 1 d. 12:16, Laiskas nuo Kestucio <forkik@...> rašė:

> [...]
            > 7.
            >
            > 2010 m. gegužės 31 d. 23:05, Tomasz Czepaitis

            Pagarbiai,
            Darius Šlapakauskas
            www.sarmatas.lt