Kas pazystate užupieti ?

  • EKVJUC
    Message 1 of 2 , Apr 4, 2010
      Balandžio 1 d. užupiečiai tradiciškai, labai išradingai ir linksmai paminėjo
      savo Respublikos tryliktąsias nepriklausomybės paskelbimo metines. Renginys
      prasidėjo muitinės postų atidarymu prie Užupio tiltų. Vėliau visi
      paženklintieji buvo kviečiami į gausybę pačių užupiečių sukurtų parodų,
      koncertų, mokymų ir kitų renginių. Svarbiu gimtadienio akcentu tapo trečius
      metus iš eilės į Vilnelę paleidžiamos žuvys – margieji upėtakiai. „Laisvę
      žuvims!“ – skandavo renginio vedėjas Saulius Pilinkus. Vėliau įvyko puiki,
      triukšminga, linksma eisena ir iškilmingas renginio atidarymas Užupio
      Angelo aikštėje. Šį nuostabų renginį jau trečią kartą nufilmavo ir įamžino
      Internetinė televizija www.internetinetv.lt .

      Filmuoti reportažai :

      2010 –
      http://www.internetinetv.lt/?View=PostCollection/ViewPost&&k=0&q=&s=0&c=0&a=-1&z=&id=271

      2009 -
      http://www.alternatyvitv.lt/videoirasopaieskapagal/Pagaladresa/Vilniaustv/Uzupiotv/Uzupiorespublikosgimtadenis/

      2008 -
      http://www.alternatyvitv.lt/videoirasopaieskapagal/Pagaladresa/Vilniaustv/Uzupiotv/UzupioGimtadienis/

      Prašau visų kas pažystate užupietį, praneškite jiems kad galėtų dar kartą
      pamatysi save ir vykusias šventes.Kad galėtų informuoti savo atstovybes
      užsienyje apie egzistuojančius video įrašus interneto erdvėje.

      Prašau paskleisti šią informaciją tiem, kam ji gali būti įdomi.

      Pagarbiai Zenonas
    • Tomasz Czepaitis
      Message 2 of 2 , Apr 5, 2010
        Ačiū , Zenonai,

        aš persiunčiau daugumai ambasadorių. Matau kad šventė buvo smagi. Gaila kad
        nebuvau, nes tą pačią dieną mamos mirties metinės.

        tomas.

        --
        Sincerely,
        Tomas Čepaitis