Fw: Lietuvos vadovams

  • Audrone Anusauskiene
    Message 1 of 4 , Mar 24, 2010
      Lietuvos Respublikos Seimo Pirmininkei I. Degutienei
      Lietuvos Respublikos Ministrui Pirmininkui A. Kubiliui

      Lietuvos Respublikos Seimo nariams

      Vilniaus miesto merui V. Navickui

      Lietuvos Sajudzio Vilniaus skyriaus tarybos

      K R E I P I M A S I S

      Homoseksualu paradui Vilniuje - NE !

      Vilnius
      2010 03 17

      Jau kuris laikas visuomeneje aktyviai reiskiasi homoseksualai,
      reikalaudami isskirtiniu teisiu, privilegiju. Europos Sajungoje kai kurios
      institucijos reikalauja is ES bendrijos nariu isskirtinio demesio
      homoseksualams, kritikuoja nepaklusniuosius ir net bando valstybems taikyti
      sankcijas.

      Lietuva savo gyvenima tvarko pagal 1992 10 25 referendumu priimta
      Lietuvos Respublikos Konstitucija, kurios 38 straipsnis nurodo:

      Seima yra visuomenes ir valstybes pagrindas.

      Valstybe saugo ir globoja seima, motinyste, tevyste ir vaikyste.

      Santuoka sudaroma laisvu vyro ir moters sutarimu.

      Valstybe registruoja santuoka, gimima ir mirti, pripazista ir
      baznytine santuokos registracija.

      Sutuoktiniu teises seimoje lygios.

      Tevu teise ir pareiga - aukleti savo vaikus dorais zmonemis ir
      istikimais pilieciais, iki pilnametystes juos islaikyti.

      Vaiku pareiga - gerbti tevus, globoti juos senatveje ir tausoti ju
      palikima.

      LR Nepilnameciu apsaugos nuo neigiamo viesosios informacijos poveikio
      istatyme (2002 m. rugsejo 10 d. Nr. IX-1067) nurodyta, jog nepilnameciu
      psichikos sveikatai, fiziniam, protiniam ar doroviniam vystimuisi neigiama
      poveiki darancia laikoma viesoji informacija, kurioje skatinami lytiniai
      santykiai, niekinamos seimos vertybes, skatinama kitokia, negu LR
      Konstitucijoje ir LR Civiliniame kodekse itvirtinta, santuokos sudarymo ir
      seimos kurimo samprata.

      Lietuvoje skirtingos religijos, etnines grupes, socialiniai
      sluoksniai saves nepriespastato kitiems, netrikdo visuomenes rimties,
      nesirenka isskirtiniams mitingams. Kiekvienas ju savo gyvensena ir elgsena
      yra visuomenes bendruomenes atstovai, o prigimtimi yra visuomenes
      reprodukcijos dalyviai.

      Homoseksualai parduotuvese, istaigose, transporte, darbovietese,
      visuomeniniuose renginiuose toleruojami kaip ir kiti pilieciai. Taciau mes
      pries dirbtini homoseksualiniu problemu (ar Lietuvoje ju yra???) iskelima,
      pries agresyviai homoseksualizma propaguojancia politika ir ideologija.

      Homoseksualai nedalyvauja visuomenes reprodukcijos procese, bet ja naudoja
      tenkindami savo seksualinius poreikius. Niekas pasaulyje dar nera pateikes
      ataskaitos apie homoseksualu daroma zala.

      Todel prasome netenkinti tiek Lietuvos, tiek ir Europos homoseksualu
      ekstremaliu reikalavimu, galinciu sukelti neramumus ir zmoniu
      susipriesinima. Lietuvoje pakanka tolerancijos ir pagarbos kiekvienam tiek,
      kiek jis pats gerbia kitus ir pakantus kitiems.

      Prasome Vilniaus mera panaikinti leidima Europos homoseksualu paradui
      Vilniuje.

      Nei ES Komisijos pareigunai - homoseksualu uztarejai, nei Europos
      valstybiu seksualiniu mazumu atstovu mitingai nepageidaujami Lietuvoje.
      Vilnius nera pati tinkamiausia vieta spresti visos Europos homoseksualu
      problemas.

      Todel pareiskiame, kad nepritariame homoseksualizmo renginiu organizavimui
      ir propagavimui Vilniuje. Mes uz tolerancija, bet pries isskirtine reklama
      ir agitacija.

      SAUGOKIME SAVO SEIMAS ir SAVO TEVYNE nuo HOMOSEKSUALIZMO !

      Tarybos pirmininkas
      L.Kerosierius

      Atsakingasis sekretorius
      A. Budriunas

      Tarybos nariai:

      G. Adomaitis, A. Akelaitis, A. Ambrazas, S. Boreika, A. Bruzas, A.
      Budriunas, P. Dirse, S. Eidukonis, R. Jakuciuniene, P. Girdzijauskas, A.
      Gribeniene, J. Gurskas, P. Gvazdauskas , L. Kerosierius, J. Kuoras, A.
      Malinionis, H. Martinkenas, A. Markuniene, J. Parnarauskas, F. Petkus, B.
      Raila, P. Rutkauskas, G. Ruzgys, A. Skaistys, R. Skaistis , R. Simonaitis,
      Z. Simonaitis, K. Staniulevicius, J. Saulys, K. Vidziunas, R. Vilimiene,
      A. Zalatorius, S. Zilinskas.

      Pasiteiravimui: A.Budriunas, Sajudis, Gedimino pr. 1, Vilnius, + 370 673
      95837,
      L. Kerosierius + 370 5 231 81 11, P.
      Rutkauskas + 370 699 37691,
      El. pastas vilnius@...

      Interneto svetaine www.sajudis.com

      Message 2 of 4 , Mar 24, 2010
        palaikau kreipimasi visom keturiom
        vygantas vėjas

        2010 m. kovo 24 d. 11:23, Audrone Anusauskiene <ekvjuc@...> rašė:

> [...]
        > A. Zalatorius, S. Zilinskas.
        >
        > Pasiteiravimui: A.Budriunas, Sajudis, Gedimino pr. 1, Vilnius, + 370 673

      • Justinas Jaronis
        Message 3 of 4 , Mar 24, 2010
          Iniciatyva labai šauni ir sveikintina,

          bet aš tai galvoju, kad geriausia būtų, jei į tą paradą ABSOLIUČIAI
          NIEKAS nekreiptų dėmesio.

          Juk to jie ir nori - dėmesio. To parado tikslas - marketingas. Rašydami
          visokius raštus arba dar blogiau, svaidydami į juos pomidorus arba
          kiaušinius, mes jiems tą tikslą tik padedame pasiekti.

          O savo vaikus reikia mokinti identifikuoti ir ignoruoti neigiamus
          socialinius procesus. Nes visada tų neigiamų procesų bus (homoseksualai,
          vagys, narkomanai, banditai, oligarchai ir t.t.) bet tik tavo pačio
          dvasios ramybės klausimas, kaip tu sugebi nuo to atsiriboti.

          Pagarbiai,
          Direktorius
          Justinas Jaronis
          UAB "Atviras kodas verslui"
          Naugarduko g. 91, Vilnius
          Mob. Tel.: (8-601) 36912
          Tel.: (8-5) 2136604
          Faks.: (8-5) 2334682
          E-Mail: justinas.jaronis@...
        • Audronė Anušauskienė
          Message 4 of 4 , Mar 25, 2010
            Justinai,
            Sutinku, kad būtų idealu, jei parado metu hs nesulauktų jokio dėmesio. Nors žiniasklaida iš to pelnosi, todėl jie gaudys kiekvieną įdomesnį momentą, ypač jei kas mėtysis kiaušiniais :).

            Tačiau nereaguoti į tai, kokius sprendimus priima šalies, ar atskirų miestų valdžia - negalima. T.y., juos reikia spausti, nes kitaip juos spaudžia tik ana pusė ir lengvai pasiekia savo tikslų.

            Audronė