del pitono skriptu

  • devel
    Message 1 of 2 , Jan 1, 2002
      Sveiki

      kuriant skriptus kiek suprantu visgi bus orientuota panasu puslapi
      tik kita kalba, todel reiktu ivesti savoka sablonas (failas kuris
      nustato html dokumento stiliu, o kitta dinamine informacija iterpiama
      skripto pagalba), taip pat reiktu ispletoti modulio ar bibliotekos
      savoka - tai failas kuriame yra dazniausiai naudojamos funkcijos,
      kurias visgi galima buvo pastebeti index.py ir return.py skriptuose.

      mano susidomejimas projektuku yra grynai programavimo klausimais,
      todel ir noreciau pasidalinti savo programavimo patirtimi. Pitonu
      siaip neteko programuoti del literaturos ir realiu pavyzdziu trukumo,
      sias problemas tikiuosi ispresti interneto pagalba.

      dabar pagrindiniai uzdaviniai butu:
      - sablnonines sistemos sukurimas
      - bibliotekos sukurimas (sablonai, rezultatu apdorojimas)

      taip pat pridedu kiek pataisytus failus ir sioki toki pakeitimu aprasyma
      tikiuosi tai bus kazkoks mano indelis i minciu soda

      ------------------

      * index.py *

      - failai iterpti i pati laiska ne kaip prideti dokumentai (attachments), del to
      kai kurios pasto programos ar webmail sistemos negali korektiskai suprasti
      tabuliacijos zenklu (indents), kurie naudojami python strukturu komandoms ir
      pabaigai nurodant

      - apjungti sakinius i viena (multiple strings)

      - import os, sys ? ar reikalinga (global functions)

      - nenurodytas html dokumento pavadinimas - <head><title>Who cares about
      thinking</title></head>

      - kai kur po sakiniu dedami kabletaskiai visgi pagal bendra susitarima arba
      pagal pyhon galimybes juos deti arba ne, geriausia butu ju nedeti nes tai
      leidzia python sintakse

      - failas atidaromas r+ rezimu tai yra skaityti ir rasyti, rasyti mums nereikia
      todel pakeiciame atributa i r

      - print "<select>" -> print "</select>"

      - firstL = L[0] ir firstL[1] galime pasiekti per dvimati masyva L[0][1]

      - kokio stiliaus naudojamos kabutes ' ar "

      - nera jokiu bandymu aprodoti galimas klaidas (error handling)

      * return.py *

      - nera klaidu apdorojimo (try, exceptions)

      - f.truncate ar reikalinga, failas atidaromas rasymui, ne papildymui (for append)

      - svarbu korektiskai apdoroti per forma ateinancius duomenis
      - nenurodytas puslapis i kuri patenkama jei nerandama duomenu uzklausos metu

      * character.py *

      - reikia pakeisti failo teises, kad butu galima skriptui irasineti duomenis
      (chmod 666 character.py)

      ----
      failu atributai
      index.py 755
      return.py 755
      character.py 666

      ---
    • Minciu Sodas
      Message 2 of 2 , Jan 1, 2002
        Edmondai,
        Labai aciu uz vertingas pastabas!
        Su viskuo sutinku, isskyrus del f.truncate() Sis veiksnys
        reikalingas, mat perrasant byla su f.write() gali likti dalis
        neperrasyta, jeigu bylos turinys sutrumpejo del bet kuriu priezasciu.
        Del to ivedeme f.truncate(), pries tai programa neveike teisingai. Nors
        nesu 100% tikras, kad problema buvo tame.
        Aciu ir uz bylu atsiuntima, nes as negalejau issiusti is musu
        Linuksines sistemos.
        Aciu! Laukiame ir papildomu programu bei sumanymu, kas praverstu
        Minciu sodui ar kitai Interneto bendruomenei.

        Minciu Sodas
        ms@...
        +370 (2) 60-67-38
        Vilnius