Re: [veiktiplaciau] minciu sodas uz tautos blaivejima!

  • Audronė Anušauskienė
    Message 1 of 1 , Jan 4, 2010

      Grupės Veikti plačiau administravimu užsiima Andrius, gal jis ir galės atlikti pakeitimus.Arba kaip jau paaiškino Algis, tai gali padaryti kiekvienas pats, vieną adresą atjungdamas, o kitą prijungdamas.

      Mane labiau neramina, kad vėl kyla problemų su lietuviškais rašmenimis Kęstučiui, gal ir kitiems. Lietuvos kompiuteristų sąjunga berods patardavo naudoti Unicode (UTF-8) koduotę. Bet čia šiuo atveju ji ir yra naudojama. Ką dabar patartumėt?

      Audronė