Kvietimas dalyvauti projekte "Jaunimo veiklumo lavin imo programa "Kaip visur spėti ir nesubyrėti - 2009"

  • Rasa Kuodytė - Kazielienė
    Message 1 of 1 , Nov 5, 2009
      Kvietimas dalyvauti projekte "Jaunimo veiklumo lavinimo programa "Kaip
      visur spėti ir nesubyrėti - 2009"

      Š.m. lapkričio - gruodžio mėnesiais VšĮ "Pusiaukelis", VšĮ "Kultūros
      artelė", Tolerantiško jaunimo asociacija įgyvendins projektą "Jaunimo
      veiklumo lavinimo programa "Kaip visur spėti ir nesubyrėti - 2009".
      Projektą remia Jaunimo reikalų departamentas prie Lietuvos Respublikos
      socialinės apsaugos ir darbo ministerijos.
      Projekto metu planuojama apimti Panevėžio ir Kuršėnų (Šiaulių rajono)
      rajonų aktyvius jaunuolius.
      Bus suformuotos dvi grupės.
      Vienos grupės dalyvių skaičius - iki 15. Iš viso numatomas dalyvių
      skaičius - 30. Kiekvienai grupei bus pravesti trys praktiniai
      užsiėmimai temomis - "Aš asmenybė", "Aš socialinė būtybė", "Pozityvus
      mąstymas ir mano gyvenimo strategija".
      Šie užsiėmimai skatins aktyvų jauno asmens įtraukimą į savistabą ir
      savianalizę, o tai svarbu jaunuolio veiklos bei gyvenimo kokybei,
      gerina adaptaciją, stiprina pozityvumą, suteikia išminties, leidžia iš
      šono pažvelgti į save, savo jaunatvišką maksimalizmą, emocionalumą.
      Jeigu sudomino, kviečiame registruotis iki 2009 m. lapkričio 10 d.
      adresu el.p.: kuodyte@... arba skambinti tel. + 370 6711 6948
      (projekto vadovė Rasa Kuodytė-Kazielienė).

      --
      Sėkmės, meilės ir kantrybės :)
      Visada Jūsų ir su Jumis