Mokslų akademijos biblioteka; Smalinkinkų skulptūros šventė

    Message 1 of 1 , Jul 30, 2009
      Birute, ačiū už laišką ir galimybę atsiliepti ir palaikyti Mokslų
      akademijos biblioteką.

      Linkėjimai visiems iš Smalininkų (prie Nemuno, 10 km į vakarus nuo
      Jurbarko), kur šeštadienį, rugpjūčio 1 d., vyks miestelio šventė, taip pat
      mūsų (Vyganto Vėjo, mano ir kitų) skulptūrų, pristatymas. Miestelyje iš
      viso po keturių Juozo Budzinausko surengtų skulptūros simpoziumo yra
      kokios 35 skulptūros. Andrius Kulikauskas.