RE: [Minciu_sodas_LT] tradicijos:)

  • daukasclan
    Message 1 of 36 , May 31, 2009
      Miela Rasa,
      Atsiprasau, negalejau susilaikyti nuo pagundos (matyt celibatas ne man :-)) pazaisti zodziais. Juk sutiksite, kad celibatas ir vaisingumas yra kazkaip susije :-)). O mes norime (?) vaisingos diskusijos :-)).
      O jei rimtai, tai kazkuris is dvasiniu vadovu yra pasakes – mano misija cia yra ne gyvenimo kiekybe, o kokybe… Ir dar, bene Mahatmos Ghandzio zmona yra droviai pripazinusi, kad nors vyras ir stengesi, visiskai celibato laikytis jam nepavykdave… :-))).
      Darau prielaida, kad susilaikymas nuo kunisku santykiu buvo tik naturalus koncentracijos, proto ramybes, maldos ir meditacijos rezultatas, kuris gaudavosi nuosirdziausiai praktikuojantiems. Tik veliau jis tapo prievole…
      Ramybes Jums,

      Virgis

      _____

      Message 36 of 36 , Jun 2, 2009
        lABA DIENA.pRIMENU,KAD SENDIEN JAU GALIMA BALSUOTI UZ PASIRINKTA
        EUROPARLAMENTARA. Balsavimas tebus didele svente As kvieciu balsuoti uz
        Algimanta Birbila pazymint 10 langeli 11 sarase.Irena